recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - IPTV på Samsung Smart TV (Også på Philips og LG)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

IPTV på Samsung Smart TV (Også på Philips og LG)

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
lunapark Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 24-Marts-2009
Status: Offline
Point: 175
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunapark Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2013 kl. 23:24
Oprindeligt skrevet af csell csell skrev:

Hej.


Er der et Forum hvor man kan skrive med andre brugere?

Hilsen Carsten.


Det tror jeg desværre ikke der er enndu...
Men hvad vil du spørge om ?
Til top
tf-uno Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 26-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 407
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tf-uno Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2013 kl. 01:15
Så har jeg ikke kigget nok. Så hvertfald ikke nogle kanaler jeg lige kunne kende :)
Findes der en måde man kan få et Samsung tv til at starte en app når tv'et tændes.? Ku være Nice hvis den startede direkte op i programmet :)
Til top
lunapark Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 24-Marts-2009
Status: Offline
Point: 175
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunapark Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2013 kl. 02:03
Oprindeligt skrevet af tf-uno tf-uno skrev:

Så har jeg ikke kigget nok. Så hvertfald ikke nogle kanaler jeg lige kunne kende :)
Findes der en måde man kan få et Samsung tv til at starte en app når tv'et tændes.? Ku være Nice hvis den startede direkte op i programmet :)


Klik på linket til EPG koder
http://siptv.eu/codes/

og vælg fanebladet "Nordic" der finder du alle de skandinaviske kanaler som DR1, TV 2 osv...
Til top
tf-uno Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 26-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 407
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tf-uno Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2013 kl. 09:36
Kanon vil jeg lige prøve.
Starter du programmet manuelt hvert gang tv'et tændes?

Fandt følgende på nettet, så den starter op i smart hub automatisk, men kan ikke finde punktet inde i menuen :/

You will have to turn it on. Here are the steps: 1.)Menu 2.)Smart features 3.) Auto start 4.) Turn it on
Til top
tf-uno Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 26-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 407
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tf-uno Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2013 kl. 12:59
Synes ikke jeg kan få EPG til at virke.

min kanal liste ser sådan ud

DR2.dk,DR2,http://192.168.1.14:7522/upnp/channelstream/1.ts

"DR2.dk" som står først, burde tilføje epg ik..? eller har jeg misforstået noget
Til top
lunapark Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 24-Marts-2009
Status: Offline
Point: 175
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunapark Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2013 kl. 20:53
Som sagt har jeg endnu ikke nået at teste det..

Skriv evt. til needz@siptv.eu

Det er mail-adressen til udvikleren som hedder Vladimir.
Ha skriver gilmrende engelsk go er næsten altid ved tasterne til en hurtig hjælp.

Skriv meget gerne dine evt. erfarringer herinde :-)
Til top
pfugl Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Februar-2005
Sted: Skanderborg, DK
Status: Offline
Point: 1067
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pfugl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-November-2013 kl. 13:07
Har lige testet app'en på mit Samsung TV. EPG virker kun nogle kanaler (DR1, TV2), men ikke på DR2 og DRK. Har testet med WAOO.
En anden stor mangel som gør at jeg ikke kan bruge den er det sædvanlige problem i DK : DVB subtitle support mangler. ØV igen.
Ellers en flot app. Har jeg forstået det rigtigt at den kun virker i 24 timer medmindre man donerer og registrer sig?
/Peter
Til top
lunapark Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 24-Marts-2009
Status: Offline
Point: 175
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunapark Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-November-2013 kl. 13:45
Ja den virker kun i 24 timer indtil du sender en lille donation.

Men donationen skal blot minimum være på €5 og det er noget jeg gladeligt giver det softwaren.

God pointe med DVB-tekstning... Det vil jeg lige undersøge.
Til top
kenneth4200 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 15-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 396
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kenneth4200 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2013 kl. 16:37
Virker det med waoo tv ?



Til top
pfugl Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Februar-2005
Sted: Skanderborg, DK
Status: Offline
Point: 1067
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pfugl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2013 kl. 08:10
Oprindeligt skrevet af kenneth4200 kenneth4200 skrev:

Virker det med waoo tv ?

Det afhænger af hvilket elselskab du får dit signal fra. Så vidt jeg har forstået er der nogle selskaber der krypterer alle kanaler, mens andre kun krypterer nogle. Det virker fint her i Østjysk energis område, men som skrevet ovenfor, har jeg droppet det igen på grund af manglende undertekster.
/Peter
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu