recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - internet på landet?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

internet på landet?

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4901
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Oktober-2013 kl. 21:11
Hvad med net1.
 
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4579
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Oktober-2013 kl. 22:25

Hej.

Jeg har fundet de forskellige leverandøres teorediske dækningskort:


Dette dæknings kort kunne godt tyde på at TDC's LTE800 ( 4G ) mast på

Vigen 47b, 9280 Storvorde med LTE800 Teknologi er operativ.
Og at du bor lige uden for det teorediske dækningsområde.

Så hvis du er intereseret i LTE ( 4G ) fra TDC, skal du nok bruge den kraftigste udendørs antenne der findes. 


De andre dækningskort viser lidt forskellig 3G dækning:





Jeg huskede galt. det var modsat, Citat:

'I Telia er vi begivet os ud på en rejse mod at skabe Danmarks bedste netværk. Vi har allerede delt vores 4G-netværk med Telenor, og vi er godt i gang med at slå vores 3G-netværk sammen.'

Fra: 



Hilsen Carsten.

Til top
Kjeldsen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 02-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kjeldsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2013 kl. 08:13
Hej

Der er fibernet i dele af Gudum. Har du tjekket om du kan få fiber her: http://www.bredbaandnord.dk/ ?

Edit: Du skriver du har haft snakket med WAOO, som åbenbart samarbejder med BredbåndNord nu. Hvis de ikke kan levere til dig nu, så sørg endelig for at vise din interesse for Fiber. Jeg bor selv i området men kan desværre heller ikke få fiber endnu.

Redigeret af Kjeldsen - 12-Oktober-2013 kl. 08:08
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu