recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - en update af de store.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

en update af de store.

 Besvar Besvar Side  <1234 9>
Forfatter
Besked
jacobthor91 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-September-2012
Sted: ikast, danmark
Status: Offline
Point: 673
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobthor91 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2013 kl. 11:38
Det er en lang opsparings proces:)
Til top
Therien Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-September-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 1366
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Therien Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2013 kl. 12:08
Spændende setup :-) Det er lækker receiver du har der, vær du glad for den. Jeg lånte en V2'er af hfk i Esbjerg for sjov. Jeg var sgu imponeret, det var ikke meget min daværende anthem mrx 700 var bedere. Den endte med jeg byttede den 700 (det var nu ikke lyden, men masse andet der var galt..) til en T787 - den er jeg glad for
Anthem / oppo / SONY / Klipsch / JBL
Til top
jacobthor91 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-September-2012
Sted: ikast, danmark
Status: Offline
Point: 673
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobthor91 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2013 kl. 12:14
Jeg er også rigtig glad for den. Den spiller kanont sammen med mit Dali setup. Ikke bare i surround men helt tosset godt i stereo, jeg bruger så også en effekt til mine fronter. :) men en omgang god country er dejlig på dette anlæg:)
Til top
jacobthor91 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-September-2012
Sted: ikast, danmark
Status: Offline
Point: 673
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobthor91 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2013 kl. 19:25
jeg har forsøgt mig med  nogle gamle ir forlænger kabler, men jeg kan ikke få noget til at virker, er der noget jeg kan gøre forkert? sætte dem i bag på min receiver, og føre dem så ud til hvor de skal kunne opfange min remotes signal, men der sker ikke noget overhovedet?

jeg har forsøgt at kontakte dem i hifiklubbens kundeservice, de siger jeg skal bruge et specielt batteri som skal sættes i fjernbetjeningen for at det kan virke?  er det rigtigt?


Til top
jacobthor91 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-September-2012
Sted: ikast, danmark
Status: Offline
Point: 673
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobthor91 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2013 kl. 22:53
er her slet ingen hjælp at hente i disse dage :(
Til top
Knaldperlen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 07-Oktober-2013
Status: Offline
Point: 46
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Knaldperlen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2013 kl. 00:26
Well, hvis der mangler batterier er det vel problemet. Normalt bruger en fjernbetjening 2 x AAA batterier, eller et fladt rundt som fx TDC-fjernbetjeningen gør.

Men læs i brugervejledningen og køb det batteri der passer. Det kan der jo ikke ske det store ved, medmindre det koster 500 kr. Men jeg tvivler ;-)
Til top
jacobthor91 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-September-2012
Sted: ikast, danmark
Status: Offline
Point: 673
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobthor91 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2013 kl. 02:03
der er skam batterier i min fjernbetjening, den virker også upåklageligt når jeg står foran min receiver, men nu er det jo sådan at min receiver ikke er i samme rum som biffen er det, og derfor er det nødvendigt for mig med ir forlængelse, men jeg kan ikke for dette til at virker, og det er der mit problem er. jeg ved jo godt der skal batterier i min fjernbetjening for at den virker :)
Til top
db89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-December-2008
Sted: Fredericia, DK
Status: Offline
Point: 1758
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér db89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2013 kl. 04:07
Hold jer fra simplyelectronics.net
Til top
jacobthor91 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-September-2012
Sted: ikast, danmark
Status: Offline
Point: 673
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobthor91 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2013 kl. 14:18
det har jeg lige gjort nu ja, men jeg forstår det ikke heltConfused
Til top
db89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-December-2008
Sted: Fredericia, DK
Status: Offline
Point: 1758
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér db89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2013 kl. 14:46
Som jeg læser det kan du ikke bare sætte et eller andet tilfældigt IR-øje til. Der står eksempel på et par forskellige modtagere der kan anvendes og derefter forbindes til receiveren. 
Hold jer fra simplyelectronics.net
Til top
jacobthor91 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-September-2012
Sted: ikast, danmark
Status: Offline
Point: 673
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobthor91 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2013 kl. 17:33
så må jeg jo prøve at gå i hifi klubben og høre om de forhandler det der skal bruges, er ved at være træt af at rejse mig nemlig, du får tak for hjælpen
Til top
jacobthor91 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-September-2012
Sted: ikast, danmark
Status: Offline
Point: 673
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobthor91 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2013 kl. 23:12
jeg har valg muligheden på min AVR  at bruge surround back som surround back eller bruge den som zone 2 eller som bi-amp til mine fronter, men burde jeg ikke også kunne benytte mig af denne mulighed og bruge udgangen som front high eller wide, i stedet for zone 2 eller surround back. jeg har prøvet at bruge surround back, men jeg syntes ikke rigtig det gav den ønskede effekt, så derfor bruger jeg lige pt den udgang som zone 2, men kunne godt tænke mig at afprøve (hvis det er muligt) front high eller wide i den udgang.

håber nogen af jer kan være mig behjælpelig med dette...
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234 9>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu