recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - en update af de store.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

en update af de store.

 Besvar Besvar Side  <12345 9>
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 35 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 28-Juli-2008
Status: Offline
Point: 3673
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 35 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2013 kl. 05:32
Det kræver at receiveren understøtter Audyssey DSX eller pro Logic IIx og har dedikeret udgange, før du kan benytte front High.

Front High er ikke bare en "kopi" af fronthøjttalerne.

Redigeret af strecker - 23-Oktober-2013 kl. 06:20
Til top
jacobthor91 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-September-2012
Sted: ikast, danmark
Status: Offline
Point: 673
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobthor91 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-November-2013 kl. 20:44
nu har jeg squ fået malet hele biffen sort som i SORT DØDMAT:) (billeder kommer da der kræves bedre blitz end det jeg har på min telefon, ellers får i bare sorte billeder)

mine sofaer er på plads
teknikken er blevet flyttet fra screenwall til det nye teknik rum = ingen grimme ledninger, forstyrrende lys osv.
mine absorberende paneler er bygget og er på monteret på væg i første reflektion

mangler nu følgende.

at få skjult radiator rør og ledninger som begge følgere gulvet langs væggen hele vejen rundt, har tænkt mig at lave noget selv og montere noget lys i form af spots ellers led bånd i disse hjemmelavede kabelskjulere, som vil blive lavet så en halv kasse ligger støttende mod gulv og væg, og derved skjuler alt bag sig.


nye gulvtæppe, hvad farve og hvad slags? er nålefilt brugbart hvis det lægges ovenpå det nyværende (meget grimme) gulvtæppe?


dekoration?
fik en wallsticker fra den lokale malerforretning som jeg vil sætte op på en plade af en art og smide lys bag pladen så det kan give lidt stemning, men ellers er jeg også blank her, kom gerne med ideer og links:)

på forhånd tak
Til top
jacobthor91 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-September-2012
Sted: ikast, danmark
Status: Offline
Point: 673
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobthor91 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-April-2014 kl. 21:39
så for pokker, nu er jeg den glade indehaver af et 9.2 surround set bestående af dali concept og Marantz, og i den sammenhæng må jeg hellere sige tak til Helljohn for at have solgt mig den fantastiske Marantz sr7007.

har lige fået sat den til og indstillet den efter mit hoved, hold op det gik som en leg.

har i samme omgang fået anskaffet mig en nyt kamera, så der kommer billeder op af min efterhånden færdige bio:)


Til top
helljohn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-Juni-2004
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 2046
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér helljohn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-April-2014 kl. 21:43
Selv tak da Tongue

Godt er høre at du er glad for den.
KMarantz Pm11s3-sa14s1se-Heco zweiklang direct-Marantz tt15s1-Bluesound Node x
Til top
jacobthor91 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-September-2012
Sted: ikast, danmark
Status: Offline
Point: 673
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobthor91 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-April-2014 kl. 21:47
man kan da ikke være andet, og det bedste af alt, jeg kan styre den med min ipad så jeg er fri for at rejse mig for at skrue lidt ned når kæresten brokker sig:) det problem var til at få kuk over med min gamle NAD
Til top
helljohn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-Juni-2004
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 2046
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér helljohn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-April-2014 kl. 22:30
og den trækker alle de concept uden problemer Tongue
KMarantz Pm11s3-sa14s1se-Heco zweiklang direct-Marantz tt15s1-Bluesound Node x
Til top
jacobthor91 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-September-2012
Sted: ikast, danmark
Status: Offline
Point: 673
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobthor91 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-April-2014 kl. 22:36
det gør den nemlig:) nok til at få min beton kælder til at ryste:)
Til top
jacobthor91 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-September-2012
Sted: ikast, danmark
Status: Offline
Point: 673
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobthor91 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2014 kl. 11:55
så kom der langt om længe nogle billeder af min næsten færdige bio, mangler lige nogle detaljer og småting, men her er da et lidt over midtvejs billede af hvordan det hele ser ud nu:)


Til top
jacobthor91 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-September-2012
Sted: ikast, danmark
Status: Offline
Point: 673
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobthor91 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2014 kl. 11:58
ok, jeg håbede jeg kunne smide nogle billeder op, men  jeg får en fejlmeddelelse når jeg forsøger, ikke fordi billederne er for store eller noget, den siger noget med fejl på server:( jeg må prøve igen senere...


forbeholdt billeder:) 
Til top
helljohn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-Juni-2004
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 2046
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér helljohn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2014 kl. 12:24
Næ sæt opløsning på dit kamera ned og tag nye billeder Tongue
KMarantz Pm11s3-sa14s1se-Heco zweiklang direct-Marantz tt15s1-Bluesound Node x
Til top
bruger udmeldt 23 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 25-December-2010
Status: Offline
Point: 2017
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2014 kl. 12:44
Det er noget med en database-fejl. En anden bruger ville også uploade nogle billeder, men selv om de var sat til under 200KB, så kom der denne database-fejl.
Til top
jacobthor91 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-September-2012
Sted: ikast, danmark
Status: Offline
Point: 673
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobthor91 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2014 kl. 14:35
det må være noget der bliver retter på i løbet af ugen forhåbentlig:)
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12345 9>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu