|
Panasonic DMR-BCT820 Firmware |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
KlausJ ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 225 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-Oktober-2013 kl. 01:17 |
Hej, så fik jeg lige opdateret til firmware version 1.19.
Nogen der ved, hvad den indeholder? Mine to største ønsker til Panasonic er sortering af listen af optagelser på samme måde som man kan ved kopiering samt korrekt navngivning af gentagne optagelser, hvor alle optagelserne navngives med navnet fra første optagelse.
|
|
Med venlig hilsen
Klaus Jensen |
|
![]() |
|
DrageMester ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1660 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
http://panasonic.jp/support/global/cs/bd/download/bct820/gas.html
15/Oct/2013 Ver 1.19
Redigeret af DrageMester - 17-Oktober-2013 kl. 01:52 |
|
Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
|
|
![]() |
|
azrael ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1698 |
Jeg var lidt beklemt ved at opdatere firmwaren, da jeg var bange for nye problemer á la dem med Stofa. Desværre var maskinerne selv gået i gang med at downloade firmwaren, og der var ikke rigtigt noget at gøre for at stoppe det. Jeg fandt i al fald ingen indstilling. Heldigvis ser der ikke ud til at være blevet introduceret problemer med at optage, så det er jo altid noget.
|
|
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
|
![]() |
|
Doo Wop ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 181 |
Min 820'er opdaterede sig selv helt automatisk via nettet i går eftermiddags.
Lidt mærkeligt tidspunkt for jeg har sat den til automatisk at opdatere til klokken 03:00, men havde dog forinden opdateringen været inde og "rode" lidt i opsætningen, så måske har det været det, som har været årsag til opdateringen kort tid efter om eftermiddagen. Opdateringen tog omkring en times tid og der stod på displayet blandt andet SW-DL. Jeg troede først, den var gået i stykker, så jeg tændte og slukkede nogen gange, og heldigvis var alle optagelser der stadigvæk. Senere fandt jeg ud af på hjemmesiden på Panasonic.dk, at der var en opdatering, og at det var det 820'eren havde foretaget. Trods alt dejligt med automatisk opdatering!
Redigeret af Doo Wop - 17-Oktober-2013 kl. 11:17 |
|
Doo Wop
|
|
![]() |
|
azrael ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1698 |
Jeg tror faktisk, at det der kaldes software opdatering i indstillingerne snarere er opdatering af EPG. Jeg er tidligere vågnet et par gange om natten, når maskinen i soveværelset opdaterede EPG kl. 3:00 (displayet er sat til at være slukket, når maskinen ikke er tændt). Siden jeg satte software opdatering til kl. 6:00 er jeg aldrig blevet vækket af EPG opdateringen, men jeg har et par gange (typisk i weekenden) oplevet at EPG opdateres omkring kl. 6:00.
Bort set fra det, så har jeg hidtil ikke oplevet nogle negative aspekter af opdateringen af firmwaren til v1.19. |
|
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
|
![]() |
|
PeterJensen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 13-Maj-2013 Status: Offline Point: 20 |
Jeg tror klokkeslættet betyder tidspunkt for fw opdatering - standard 03:00. Har set SW-DL i display i dag, men det er ikke gået godt. Har nu sat tidspunkt til AUS, for jeg vil gerne selv bestemme, hvornår FW skal opdateres og først checke nettet, om nogen har observeret fejl i den ny FW. Det er set før (NemId / Java). Har nu brændt en CD med opdateringen.
Fandt også Enhanced firmware 1.19A, men det ligner noget man skal holde sig fra. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |