|
PS4 er ikke 100% udsolgt endu |
Besvar |
Forfatter | |
deerang
Ny bruger Oprettet: 22-Oktober-2013 Status: Offline Point: 12 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 22-Oktober-2013 kl. 16:49 |
hej allesammen,
Playstation 4 er nu lukket for forbestilling hos de fleste internet buttiker. Men Fona har kontaket mig. De siger at de har en del maskiner til løs salg d.29 og de har mange maskiner. Så det kan godt betale sig at stå i kø d.29 hvis du har ikke forbestilt eller har et dato senere end d.29. Jeg bestilt igennem et internet butik i august, men de ændret mit leverings dato til d.16.01.2014. Det var jeg pisse sur med og sendt dem et email. Så fik jeg en mail i dag at jeg får Call of Duty Ghosts og Killzone Shadowfall gratis som et plaster på sår. Det kan godt betale sig at brokke nogen gang :) |
|
L'er
Guld medlem Oprettet: 19-September-2008 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1228 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja det er rigtigt. Elgiganten godtager heller ikke forudbestillinger, men PS4 kan købes hos dem på udgivelsesdagen. Man skal nok bare lidt tidligt op, for der er et begrænset antal PS4 pr. butik og der skal nok være lang kø
|
|
Pioneer PDP-LX5090
PS3 60GB og PS5 Onkyo TX-NR656 HarboSAT10 HarboSUB10 Nintendo Wii U |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |