|
Pioneer VSX-921 Varme |
Besvar |
Forfatter | |
Rolf Lemmike
Guld medlem Oprettet: 25-Maj-2007 Status: Offline Point: 1054 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 30-Oktober-2013 kl. 01:27 |
Hej
Jeg har et problem med min 921... Den bliver simpelthen for varm og slukker af sig selv.
Jeg har lige bygget om i stuen, og i den forbindelse er den kommet ned at stå i en reol. Der er ca 7-8 cm luft i siderne, og ca 15 i toppen. Burde det ikke være nok? Grunden til jeg tro det er varmen er, ud over at den er varm, at den slukker selv i blinker rødt i ipod indikatoren på fronten (i flg. manualen skulle det være det, eller en forkert tilslutning bag på.) Hvad kan man gøre for at køle den mere? Det er jo ikke et lukket rum, så jeg er i tvivl om en computerblæser vil hjælpe? Mvh
Rolf
|
|
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6061 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis du har tjekket, at alle kabler sidder som de skal, så lyder det unægteligt som om, at den bliver for varm. Men jeg er nu sikker på, at blæsere vil gøre underværker.
|
|
Rolf Lemmike
Funktioner
Tak(0)
|
Redigeret af Rolf Lemmike - 30-Oktober-2013 kl. 03:29 |
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19508 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvad siger manualen? Klaus |
|
Munkieftw
Bruger Oprettet: 05-Februar-2013 Sted: Amager Status: Offline Point: 217 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hmm.. Min VSX-827-K - står med maks 0,4 i hver side.. og til toppen 2 cm.. Også ellers så langt op mod en væg den kan komme... Så lyder da lidt mærkeligt, ingen problemer med varme..
Kan det være støv eller ligende? (Nu du siger bygget om)
|
|
Claus P
Super bruger Oprettet: 12-Oktober-2013 Sted: Amager Status: Offline Point: 350 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg havde samme problem med en VSX-922 og troede også det var varmen der var synderen.
Jeg var hele turen igennem med at tage kabler ud og flytte receiveren. Receiveren spillede også fint når den stod frit oven på møblet, men slog fra hver gang jeg satte den ind på hylden.
Det viste sig at antennekablet var defekt, det fik et lille knæk, når det blev presset af receiveren. Redigeret af Claus P - 30-Oktober-2013 kl. 09:53 |
|
Andersss
Guld medlem Oprettet: 27-April-2011 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 579 |
Funktioner
Tak(0)
|
Min 921 står med meget lidt luft omkring sig. Den bliver varm, men slår ikke fra. Til gengæld blev jeg nødt til at hæve min bluray afspiller væk fra receiveren fordi den overophedede.
|
|
vclarke
Guld medlem Oprettet: 13-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 738 |
Funktioner
Tak(0)
|
Min pioneer receiver slår tit fra når jeg skruer for højt op.
|
|
Dami4200
Bruger Oprettet: 24-Februar-2011 Status: Offline Point: 65 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej.
Jeg ved godt at det intet har med emnet at gør, men vil høre om du har fået standby pass-through til virke? Jeg har nemlig også en VSX-921, men kan ikke få pass-through til at virke
|
|
Mr. Claude
Guld medlem Oprettet: 09-Marts-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1128 |
Funktioner
Tak(0)
|
Lyder også som om den får rigeligt luft. Har du prøvet at tage højttalerne fra på bagsiden og så sætte dem på igen én efter én, hvor du tester med musik om det er én af dine højttalere der provokere den til at gøre det. Den ene kan jo være defekt...
|
|
Rolf Lemmike
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har nu haft forsøgt mig med at pille alt fra, og sætte højttalerne til igen, og det lader til det virker. Jeg takker for hjælpen.
|
|
Rolf Lemmike
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |