|
Stereo forstærker til cm9 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Rasmusj11 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Juni-2012 Sted: Århus Status: Offline Point: 87 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-November-2013 kl. 17:20 |
Leger lidt med tanken om at opgrader, når jeg flyttet i nyt inden længe..
Højtalerne bliver noget cm9, men hvilken forstærker skal jeg gå efter? Airplay er en fordel |
|
![]() |
|
Denraretiger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Januar-2013 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 551 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvad pris snakker vi om og ville selv vælge denne: men ingen air play indbygget
|
|
![]() |
|
Jesper Flamand ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-Oktober-2008 Status: Offline Point: 345 |
Enig med denraretiger. Nemt at lytte til 375+cm9 i hifiklubben. I mine øre godt valg.
|
|
![]() |
|
Rasmusj11 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Juni-2012 Sted: Århus Status: Offline Point: 87 |
Har hørt dem sammen.. Det lyder fantastisk..
Men hvordan er muligheder i den nad.. der er heller ikker hdmi i svjv?? hvis man vil koble sin Playstation eller lignende til |
|
![]() |
|
Jesper Flamand ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-Oktober-2008 Status: Offline Point: 345 |
Nej der er ingen HDMI i en NAD c375, men du kan få sat en DAC ind i den, så kan du køre optisk kabel ind i din forstærker.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |