recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Stereo forstærker til cm9
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Stereo forstærker til cm9

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Rasmusj11 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-Juni-2012
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 87
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmusj11 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Stereo forstærker til cm9
    Sendt: 08-November-2013 kl. 17:20
Leger lidt med tanken om at opgrader, når jeg flyttet i nyt inden længe..
Højtalerne bliver noget cm9, men hvilken forstærker skal jeg gå efter?
Airplay er en fordel
Til top
Denraretiger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-Januar-2013
Sted: Aalborg
Point: 551
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Denraretiger Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2013 kl. 18:57

Hvad pris snakker vi om og ville selv vælge denne:

men ingen air play indbygget
Til top
Jesper Flamand Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-Oktober-2008
Point: 345
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesper Flamand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2013 kl. 19:16
Enig med denraretiger. Nemt at lytte til 375+cm9 i hifiklubben. I mine øre godt valg.
Til top
Rasmusj11 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-Juni-2012
Sted: Århus
Point: 87
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmusj11 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2013 kl. 20:01
Har hørt dem sammen.. Det lyder fantastisk..
Men hvordan er muligheder i den nad.. der er heller ikker hdmi i svjv?? hvis man vil koble sin Playstation eller lignende til
Til top
Jesper Flamand Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-Oktober-2008
Point: 345
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesper Flamand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2013 kl. 19:30
Nej der er ingen HDMI i en NAD c375, men du kan få sat en DAC ind i den, så kan du køre optisk kabel ind i din forstærker.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu