recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - SONAB OA 2212 Loud Speaker System
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

SONAB OA 2212 Loud Speaker System

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Skal Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 29-Oktober-2013
Sted: KBH. Ø.
Status: Offline
Point: 9
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: SONAB OA 2212 Loud Speaker System
    Sendt: 20-November-2013 kl. 14:18
Hej Jeg her et par SONAB OA 2212 højtalere, de er aldrig blevet brugt, men på grund af dårlig opbevaring er de to store enheder i hver højtaler gået i stykker der er manual til dem og den ene er stadig i kasse. jeg ved de er penge hver og ville høre om der var nogle der viste noget hvor mange ?
Har billeder af dem men de er for store så har Uploadet dem på http://tinypic.com/useralbum.php?ua=jzDzoUDeB0L4eM5ougztew%3D%3D  

Hilsen Andreas


Redigeret af Skal - 20-November-2013 kl. 14:55
Skal
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2013 kl. 14:25
Et par Carlsson kan bestemt være penge værd, men det kommer godt nok meget an på standen. Når nu basenhederne er blevet beskadiget, kan man jo godt være nervøs for, hvad de ellers fejler, når man først får dem sluttet til en forstærker.

Upload billederne her: http://tinypic.com/
Så kan du bare linke til dem i tråden.


Redigeret af Nagash - 20-November-2013 kl. 14:26
Til top
Skal Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 29-Oktober-2013
Sted: KBH. Ø.
Status: Offline
Point: 9
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2013 kl. 14:51
Skal
Til top
2-mas Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 08-Januar-2013
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 90
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 2-mas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2013 kl. 01:56
Er meget enig med Nagash. En rep. af alle 4 basser koster ca. 2000,-. En vurdering kræver nærmere undersøgelser og test.
Til top
Skal Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 29-Oktober-2013
Sted: KBH. Ø.
Status: Offline
Point: 9
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2013 kl. 19:34
Har du set billederne ?

Skal
Til top
2-mas Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 08-Januar-2013
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 90
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 2-mas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2013 kl. 22:38
Jeps
Til top
Skal Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 29-Oktober-2013
Sted: KBH. Ø.
Status: Offline
Point: 9
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2013 kl. 15:08
Hvad vil du foreslå at jeg gør, har ikke forstand på hi-fi ! jeg vil bare af med dem og gerne for nogle penge ?Big smile
Skal
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2013 kl. 16:23
Hvis du ikke selv gider at skifte enhederne og egentlig heller ikke gider tjekke dem igennem, så ville jeg ikke forvente mere end højst en plovmand. For køberen er det jo at købe katten i sækken.

Et par velholdte Carlsson kan indbringe en pæn sum, men de der, vil højst sandsynligt blive købt som reservedele som de står nu. Kabinettet ser ellers ud til at være gode på dem, men det i sig selv, tjener du ikke noget på.
Til top
Skal Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 29-Oktober-2013
Sted: KBH. Ø.
Status: Offline
Point: 9
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2013 kl. 16:44
Men hvis jeg sætter dem til en forstærker risikere jeg så ikke at ødelægge dem mere ? 
Bass enhederne er jo gået.
 


Redigeret af Skal - 22-November-2013 kl. 19:22
Skal
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2013 kl. 21:04
Du risikerer måske at ødelægge basserne lidt mere, men de står alligevel ikke til at rede, så mon ikke det går?
Til top
Skal Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 29-Oktober-2013
Sted: KBH. Ø.
Status: Offline
Point: 9
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2013 kl. 21:25
Så skulle jeg måske selv sætte dem i stand de står alligevel i mit værksted.
Kan man stadig købe enheder til dem ?





Redigeret af Skal - 22-November-2013 kl. 21:39
Skal
Til top
2-mas Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 08-Januar-2013
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 90
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 2-mas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2013 kl. 09:22
Nej du kan ikke få de originale enheder mere. Du kunne jo også sætte dem til salg som defekte. Vil skyde på du kan få 1500,- for dem..
Ved du ikke noget om højttalere, er det nok bedst ikke selv at forsøge rep.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu