recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - SONAB OA 2212 Loud Speaker System
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

SONAB OA 2212 Loud Speaker System

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Skal Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 29-Oktober-2013
Sted: KBH. Ø.
Status: Offline
Point: 9
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2013 kl. 16:48
Det er sku nok rigtigt. men 1500,- er sku ikke nok så vil jeg hellere selv have dem til at spille ! 
Skal
Til top
Skal Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 29-Oktober-2013
Sted: KBH. Ø.
Status: Offline
Point: 9
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2013 kl. 16:51
Men jeg kan få enheder der passer ?

Skal
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2013 kl. 18:21
Prøv at finde en tråd på www.minhembio.com om Sonab/Carlsson højttalere. De er forholdsvis populære derinde, og har da læste et par tråde om folk, der har sat deres gamle modeller i stand. Mon ikke de har kendskab til, hvor du kan opstøve enheder der passer.

Redigeret af Nagash - 23-November-2013 kl. 18:22
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2013 kl. 19:26
Oprindeligt skrevet af Skal Skal skrev:

Det er sku nok rigtigt. men 1500,- er sku ikke nok så vil jeg hellere selv have dem til at spille ! 


1500 er en rigtig god pris for et par fuldt defekte højttalere.
Du ved at baserne er "spiste", men du ved ikke om resten af systemet også er defekt, idet du ikke har haft dem sluttet til noget.

Og helt seriøst, så ville jeg slet ikke kaste penge efter dem i den stand.

Hvad vil du reparere dem med?
Originale enheder fra den tid, er det ikke sikkert du kan få, nye og lignende enheder der passer i hullerne kan få højttalerne til at lyde helt anderledes. Nye kantophæng ændrer også karakteristikken på enhederne og dermed lyden fra højttalerne.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Skal Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 29-Oktober-2013
Sted: KBH. Ø.
Status: Offline
Point: 9
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2013 kl. 20:19
Tak for det Nagash prøver at kigge der.
 

Skal
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu