recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjemmbio/multirum - projektorvalg
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hjemmbio/multirum - projektorvalg

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Leviathan.jk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-April-2009
Sted: Købrnhavn
Status: Offline
Point: 823
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Leviathan.jk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2013 kl. 10:54
Ja ok, den havde jeg misset, så har den for langt et throw desværre Cry
Samsung SP-A900B, Screen Excellence Slim, Procella P6, Procella P10, Anthem AVM 50v, Anthem PVA-5, Denon DVD-3800BD, Samsung BD-F8900
Til top
Stereolab Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-Januar-2012
Status: Offline
Point: 797
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stereolab Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2013 kl. 13:35
Oprindeligt skrevet af Fanastril Fanastril skrev:

Oprindeligt skrevet af Stereolab Stereolab skrev:


Til filmbrug er der i mine øjne kun to muligheder i prislejet omkring 25k kr. JVC DLA-X35 og Sony VPL-HW55es. JVC'en har et bedre sortniveau, mens Sony'en er mere støjsvag og har højere lys-output.


Hvilken af de to er bedst til spil? Og er der stor forskel?
Såvidt jeg er orienteret har begge maskiner forholdsvis lav latency, så de skulle begge virke fint til spil. Jeg ser dog Sony'en med sit højere lysoutput som en fordel til spil, da det nok ikke er altid man ønsker at mørkelægge rummet helt ved spil, specielt sammen med andre. Her kommer det ekstra lys til sin ret.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu