recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Dali concept 1
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Dali concept 1

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Dali concept 1
    Sendt: 20-November-2013 kl. 19:58
Hejsa,
Jeg skal finde et par højttalere til en kammerat. Han skal bruge en lille reol højttaler, som skal spille lidt musik og stå for tv og film, ca 50/50.

Kan få fat en et sæt concept 1 til en plovmand, er det noget der er værd at bruge transporttid på at hente. Har ikke hørt dem før, og kender ingen der har dem. Tests synes jeg ikke at kunne finde.

På forhånd tak
Til top
Denraretiger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Januar-2013
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 551
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Denraretiger Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2013 kl. 21:26
Hvis en plovmand er ca grænsen virker det til et ok køb. Det afhængig af alder og stand og ikke mindst afstand til sælger.
 
 
I starten af tråden er der lidt omtale af højttaleren.
Til top
Skodman Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 30-August-2006
Sted: Lyngby,Denmark
Status: Offline
Point: 218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skodman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2013 kl. 21:50
Og går det helt galt kunne man jo sætte en lille sub på ,hvis man kan det på anlægget. Jeg bruger dem selv som baghøjtalere,og er meget tilfreds med lyden fra dem.
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2013 kl. 22:01
Oprindeligt skrevet af Skodman Skodman skrev:

Og går det helt galt kunne man jo sætte en lille sub på ,hvis man kan det på anlægget. Jeg bruger dem selv som baghøjtalere,og er meget tilfreds med lyden fra dem.


Ham går fra et sæt meget små satelitter uden Sub.
Søde vi, uden tvivl gøre det meget bedre.

Kan man holde ud, at høre på dem uden en sub, i dine øre. Altså hvis de var de eneste højttalere i systemet?
Til top
Denraretiger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Januar-2013
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 551
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Denraretiger Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2013 kl. 22:26
I kan evt drible i HifiKlubben første og lytte til Dali Stile og Dali Zensor 1. De skulle give lidt en ide om hvor i er henne af.
Til top
Skodman Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 30-August-2006
Sted: Lyngby,Denmark
Status: Offline
Point: 218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skodman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2013 kl. 23:54
Jeg har prøvet mine som et par stereo højtalere. Og jeg syntes de spillede højst udemærket. Ok bas. Selvfølglig ikke som hvis det var et par gulv højtalere. Men til alm. hverdags brug kan de godt bruges. Og sikkert et stort løft til tv lyd. Jeg ville ikke betænke mig over at købe dem. Og ja de kan spille højt også.
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2013 kl. 15:37
Nå, jeg fik æren af, at blive slæbt med i hifiklubben. Om det er fordi de blev spillet på via en sonos enhed, eller hvad det var, skal jeg ikke kunne sige, men de spillede ringere end mit logitech z906 højtalere, der pt spiller uden sub.
Gjorde sig også gældende for lektor 1
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu