recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Jura
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Told på allbeauty.com??
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Told på allbeauty.com??

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
friedel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Oktober-2007
Status: Offline
Point: 1462
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér friedel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Told på allbeauty.com??
    Sendt: 23-November-2013 kl. 18:47
Hej folkens, kan jeg risikere at skulle betale told hvis jeg bestiller fra denne hjemmeside?

https://www.allbeauty.com/

De skriver selv:

Please note that whilst Guernsey is not part of the European Union it is part of the Customs Territory of the European Community and therefore orders dispatched to countries within the EU are not liable for customs duties. Where Customs duties have been paid on imports into the European Union (EU), based on the customs value of the goods this incorrect charge will not be reimbursed.

Forstår ikke helt beskeden, så hvis nogen af jer lige ville hjælpe ville jeg sætte stor pris på det :)

Mvh Martin
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2013 kl. 19:01
At du risikerer at blive snuppet i Tolden fordi de sender fra en ø uden for EU
Til top
dpny Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juli-2013
Point: 570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dpny Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2013 kl. 20:05
Til top
Man33NaM Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 10-November-2013
Sted: Vejle
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Man33NaM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2013 kl. 20:58
Som de andre skriver så ja. 

Der er en risiko, jeg har selv købt en Chomecast i Usa som gik gemmen told uden skat, så det kan lade sig gøre, at den ikke bliver taget i told.

Jeg kontaktede dog selv skat for at betale (Hvis det kan lade sig gøre, det ved jeg ikke, har ikke fået svar i nu). Da den blev sent til mit arbejde (Tager ingen chancer der). 

Redigeret af Man33NaM - 23-November-2013 kl. 20:59
Til top
TiXe Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 21-Juli-2008
Sted: Denmark
Point: 270
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TiXe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2013 kl. 20:58
 De Britiske Kanaløer (Alderney, Guernsey og Jersey) har en afgiftsmæssig særstatus i EU som betyder, at du altid vil blive opkrævet dansk moms ved leveringen, ligesom du typisk også vil blive opkrævet det toldbehandlingsgebyr, som transportøren tager for at beregne og opkræve momsen. Post Danmark beregner sig 160 kr. for dette arbejde. 

Taget fra told og skats hjemmeside

Redigeret af TiXe - 23-November-2013 kl. 20:59
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu