|
Told på allbeauty.com?? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
friedel ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Oktober-2007 Status: Offline Point: 1462 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-November-2013 kl. 18:47 |
Hej folkens, kan jeg risikere at skulle betale told hvis jeg bestiller fra denne hjemmeside? https://www.allbeauty.com/ De skriver selv: Please note that whilst Guernsey is not part of the European Union it is part of the Customs Territory of the European Community and therefore orders dispatched to countries within the EU are not liable for customs duties. Where Customs duties have been paid on imports into the European Union (EU), based on the customs value of the goods this incorrect charge will not be reimbursed. Forstår ikke helt beskeden, så hvis nogen af jer lige ville hjælpe ville jeg sætte stor pris på det :) Mvh Martin
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
At du risikerer at blive snuppet i Tolden fordi de sender fra en ø uden for EU
|
|
![]() |
|
dpny ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juli-2013 Status: Offline Point: 570 |
![]() |
|
Man33NaM ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-November-2013 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5 |
Som de andre skriver så ja.
Der er en risiko, jeg har selv købt en Chomecast i Usa som gik gemmen told uden skat, så det kan lade sig gøre, at den ikke bliver taget i told. Jeg kontaktede dog selv skat for at betale (Hvis det kan lade sig gøre, det ved jeg ikke, har ikke fået svar i nu). Da den blev sent til mit arbejde (Tager ingen chancer der).
Redigeret af Man33NaM - 23-November-2013 kl. 20:59 |
|
![]() |
|
TiXe ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 270 |
De Britiske Kanaløer (Alderney, Guernsey og Jersey) har en afgiftsmæssig særstatus i EU som betyder, at du altid vil blive opkrævet dansk moms ved leveringen, ligesom du typisk også vil blive opkrævet det toldbehandlingsgebyr, som transportøren tager for at beregne og opkræve momsen. Post Danmark beregner sig 160 kr. for dette arbejde.
Taget fra told og skats hjemmeside
Redigeret af TiXe - 23-November-2013 kl. 20:59 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |