recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte > Film køb/salg/bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Flemming´s Blu-ray salgs tråd. Opdateret 9/1-20
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Flemming´s Blu-ray salgs tråd. Opdateret 9/1-20

 Besvar Besvar Side  <12345 20>
Forfatter
Besked
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2014 kl. 10:56
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Har desværre fået købt en for meget. Så et stk. The Counselor sælges. 100kr afhentet i Taastrup.



Og en tilføjelse. 100kr per stk. afhentet. Eller giv et bud, bare ikke skam bud.


Jeg har jo i dag fået en stak 6mm Blu-ray covers, så jeg har også 60-100 stk. 11mm Blu-ray covers til salg. Jeg havde tænkt på 1½-2 kr per stk.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2014 kl. 15:14
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Har desværre fået købt en for meget. Så et stk. The Counselor sælges. 100kr afhentet i Taastrup.



Og en tilføjelse. 100kr per stk. afhentet. Eller giv et bud, bare ikke skam bud.


Jeg har jo i dag fået en stak 6mm Blu-ray covers, så jeg har også 60-100 stk. 11mm Blu-ray covers til salg. Jeg havde tænkt på 1½-2 kr per stk.
Glemte lige at skrive, det er 2 disc covers.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2014 kl. 16:35
Helt nøjagtig er der 85 stk. 11mm 2 disc covers. Dem som ikke er nye, er i næsten ny kvalitet. De kan hentes allesammen for 100kr i alt.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2014 kl. 12:45
Op.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2014 kl. 16:49
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Har desværre fået købt en for meget. Så et stk. The Counselor sælges. 100kr afhentet i Taastrup.



Og en tilføjelse. 100kr per stk. afhentet. Eller giv et bud, bare ikke skam bud.


Jeg har jo i dag fået en stak 6mm Blu-ray covers, så jeg har også 85 stk. 11mm 2 disc Blu-ray covers til salg. 100kr for alle covers

Så er der lige kommet en ekstra titel på. Den komplette serie af Breaking Bad. Set en gang, og helt perfekt kvalitet. 450kr afhentet.

Alle titler er med DK tekst.


Mvh
Flemming Larsen
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2014 kl. 11:53
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Har desværre fået købt en for meget. Så et stk. The Counselor sælges. 100kr afhentet i Taastrup.



Og en tilføjelse. 100kr per stk. afhentet. Eller giv et bud, bare ikke skam bud.


Jeg har jo i dag fået en stak 6mm Blu-ray covers, så jeg har også 85 stk. 11mm 2 disc Blu-ray covers til salg. 100kr for alle covers

Så er der lige kommet en ekstra titel på. Den komplette serie af Breaking Bad. Set en gang, og helt perfekt kvalitet. 450kr afhentet.

Alle titler er med DK tekst.



Embarrassed
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2014 kl. 14:07
Vil godt købe Breaking Bad hvis du vil sende
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2014 kl. 14:09
Oprindeligt skrevet af Hackerjac Hackerjac skrev:

Vil godt købe Breaking Bad hvis du vil sende

Jeg er ikke meget, for at sende så dyr en pakke. Der er en del problemer i øjeblikket i området, med at pakker forsvinder i posten. Så jeg tør ikke. Desværre.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2014 kl. 16:45
det er ok, jeg må se om jeg kan finde den et andet sted Smile
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2014 kl. 16:47
Held og lykke.Smile Du ved jo, at de ikke er pga. dig. Jeg gider bare ikke, at den forsvinder.

Mvh
Flemming Larsen
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2014 kl. 17:40
Det ved jeg godt flemming, jeg respekterer dit valg, no hard feelings herfra Tongue
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2014 kl. 17:44
Super. Vi har jo handlet før, uden problemer.Smile 
Mvh
Flemming Larsen
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12345 20>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu