|
Ps4 Nat type mislykkes |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Hogarth ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 231 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 30-November-2013 kl. 21:30 |
Hej foks..
Jeg har lige fået min ny erhvervet Play Station 4 op og køre (næsten) kan sagtens kommer på nette og spille online bare ikke med mine venner. I spillet COD Ghost står der "Nat Type strict" jeg kan hverkan joine eller deltage i de spil anmodninger som jeg får. Ved min Nat type skal hedde "Nat type 2" for online gaming. ' opsætningen er følgene. Når jeg tester forbindelsen i menuen siger den Nat type mislykkes. Fiberbox (Waoo ved energi midt) med kable til dlink dir 855 herfra et kable til en switch DGS 1008D og et kable i PS4. (Har kørt samme opsætning på min gamle PS3 uden problemer) Har så prøvet følgene opsætning i router Aktiveret UPnP Aktiveret DMZ port forwarding (TCP Ports: 80, 443, 465, 983, 5223, and 10070 - 10080 UDP Ports: 3478, 3479, 3658, and 10070 )Alt dette havde ingen virkning Har også prøvet at sætte et kable direkte i fiberboksen, også uden held. Nogen som kan hjælpe..? |
|
![]() |
|
Hogarth ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 231 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Problem løst..
Ringet til waoo kundeservice og 5 min senere Nat type 2.. Det var noget med jeg havde en lokal ip inde ved dem og den skulle bare lavet om. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |