recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 2 sæt højtalere til receiver
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

2 sæt højtalere til receiver

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jesperKBH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juli-2008
Status: Offline
Point: 562
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jesperKBH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: 2 sæt højtalere til receiver
    Sendt: 10-December-2013 kl. 21:56
Jeg har en pioneer vsx-528 som pt ikke bruges til sourround , og der er heller ikke planer om det i den nære fremtid. Pt er der tilsluttet et sæt B&w dm685 som jeg er meget tilfreds med.

Nu vil jeg gerne tilslutte et sæt minipods som skal spille i soveværelset, men jeg er i tvivl om hvordan jeg gør det. Kan jeg sætte dem til samme udgang som dm685?

Kan jeg tilslutte dem til udgangene til baghøjtalerene og få stereo ud af det?

Er der andre muligheder? Jeg ønsker ikke at skifte receiver. Den har ikke zone 2 funktion, men jeg ønsker også bare at alle højtalere skal kunne spille det samme.
Til top
jesperKBH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juli-2008
Status: Offline
Point: 562
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jesperKBH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-December-2013 kl. 21:57
Jeg beklager der kom to indlæg, jeg forsøgte at redigerer. Desværre kan jeg ikke se hvordan jeg skætter et indlæg på ipad.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-December-2013 kl. 22:05
På min Pio LX83 kan jeg sende stereo i surroundkanalerne vha "Adv Surround" knappen og trykke til der står "Ext Stereo"
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu