|
S: Denon avr, Dali Ikon Vokal 2 og Dali Stile bht |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
PeterBakke ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-April-2012 Sted: København NV Status: Offline Point: 183 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-December-2013 kl. 22:11 |
Hey,
Da jeg har besluttet mig for at skifte til stereo sælger jeg ud af mit surroundudstyr. Jeg har sat HBO'er på - men hvis de er helt urimelige må i endelig sige til. Jeg bor i København og leverer gerne på Sjælland hvis der ikke skambydes ![]() Udstyret er stadig tilsluttet og kan selvfølgelig høres inden eventuelt køb. Skambud frabedes! Audiolab 8000X7 - sort - 7x100w, men kan brokobles til enten 5 eller 6 kanaler, hvor man så får 1 eller 2 kanaler som er stærkere end de andre (f.eks. til at drive fem højttalere med mere effekt på fronterne). HBO: 5000,- ![]() Receiver: Denon AVR-2308 Sort Lidt ældre receiver med HDMI ind-/udgange men uden wifi og andet netværksfuntionalitet. Også uden 3D. Jeg ved den nok ikke er meget værd mere, men vil gerne af med den. HBO: 1500,- Centerhøjttaler: Dali Ikon Vokal 2 mk2 Sort ask. Super god centerhøjttaler med enorm god spredning af lyden! HBO: 2300,- Baghøjttalere: Dali Stile Højglans hvid Super fine små baghøjttalere som gør opgaven ganske udmærket! Der er monteret justerbare vægbeslag på højttalerne som medfølger ub. HBO for sættet: 800,- Subwoofer: Ældre sort Dali subwoofer med 8" basenhed og 60w forstærker. Kan ikke huske modelnummeret. HBO 750,- Alt udstyret virker perfekt og kan høres inden køb. Jeg har ikke kasser og indpakning længere, så jeg vil helst undgå at skulle sende. HBO'erne er som sagt sat efter bedste evne men kan justeres hvis de er helt urimelige - dog uden skambud. Byd løs ![]() Redigeret af PeterBakke - 20-December-2013 kl. 08:09 |
|
![]() |
|
PeterBakke ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-April-2012 Sted: København NV Status: Offline Point: 183 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Op :)
|
|
![]() |
|
Bump :)
|
|
![]() |
|
HQgeN ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 357 |
Hvad har du brugt til at trække de Dali Stile?
|
|
![]() |
|
De har været koblet til effektblokken jeg også sælger (Audiolab).
|
|
![]() |
|
Znatch ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-December-2007 Status: Offline Point: 72 |
Hej Peter,
Hvor fastlåst er du på prisen på den effekt? Jeg kunne godt være interesseret, men dog til noget under den pris du har sat. nærmere noget i retningen af 3500. Håber ikke jeg skambyder :o)
|
|
![]() |
|
Jeg synes det er lige lavt nok. Jeg havde nok håbet på noget mere - så jeg vil gerne se tiden an :-)
|
|
![]() |
|
Znatch ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-December-2007 Status: Offline Point: 72 |
Hej igen,
Fair nok, men hvor er så din smertegrænse? :-) Og hvad er alderen og standen? Hvad med kvittering?
|
|
![]() |
|
Audiolab'en er reserveret til Znatch :-)
|
|
![]() |
|
Effekten er solgt
![]() |
|
![]() |
|
Op med sig :-)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |