recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - PS4: Guide til billige spil
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

PS4: Guide til billige spil

 Besvar Besvar Side  <1 34567 8>
Forfatter
Besked
bleed_blue Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 04-September-2005
Sted: Støvring
Status: Offline
Point: 389
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bleed_blue Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-December-2013 kl. 16:39
Jeg går da ud fra, at du skal bruge "Add Funds To Wallet", når du skal indtaste dine købte psn cards. Er dog ikke lige i nærheden af min PS4 til at kunne tjekke, hvad funktionen hedder helt præcist.
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-December-2013 kl. 19:10
Det endte med, at jeg lavede min billing address om på amazon.com og kunne købe spillet direkte der og endda spare 5 dollars (eller 8 ift offgamers fordi de tager kortgebyr). 299 for et spil, der koster 319 på coolshop.

BORING!
Til top
nitrotg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1366
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nitrotg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-December-2013 kl. 19:14
Så fik jeg endelig mine koder og så er PS Store US nede.. :/
Til top
larsen_mgeic Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-Juli-2009
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 1315
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsen_mgeic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2013 kl. 08:48
Jeg fik laaangt om længe gang i min PS4 i går, endelig! Fik ikke prøvet den af inden jeg tog på juleferie fordi vi havde indbrud, men idioten nappede så kun smykker selv om der stod en sprit ny PS4 i kasse og det hele.. men tak for det siger jeg så.
 
Fik så købt vouchers via Amazon men de kom først efter 4 timer, så nu venter jeg spændt på at arbejdsdagen slutter så der kan blive gamet lidt FIFA.. !
 
Som bonus info kan jeg da sige at Andelskassen VISA kortet ikke virker direkte i US Storen.
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2013 kl. 10:20
Tror vist ikke, der er nogen udenlandske visaer, der virker US storen længere. Selv på Amazon skulle man ændre billing address til en amerikansk. 

Anyway, jeg kan varmt anbefale den originale Sony controller oplader, den er lille med flot design og ledningen sættes i nedenunder, så den er skjult. 349 i Elgiganten.

BORING!
Til top
larsen_mgeic Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-Juli-2009
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 1315
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsen_mgeic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2013 kl. 10:22

Jeg måtte også lave min billing adresse om.. det må være for at sikre at man ikke får købt til US storen hvis man har EU, mere end at det er for at sikre mod "snyd". Jeg købte først en voucher på $10 som kom efter 10 sekunder, og så købte jeg en på $50 som tog 2 timer om at komme igennem.. men der ud over virker det helt perfekt.

 
Med hensyn til laderen har jeg nu ingen problemer med at holde strøm på dem, indtil videre da..
Nu mangler jeg bare at de får kørt GTA V i stilling, og det kan KUN gå for langsomt.
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2013 kl. 10:39
De holder slet ikke strøm længe nok - sammenlignet med DS3, som var fantastisk på det punkt. Jeg oplader dagligt, men så har den nok også været tændt i over 5-6 timer.

Jeg købte ikke de voucher, men en kode til direkte download af det valgte spil. Meget nemmere hvis det er en af de store titler, man skal bruge.

BORING!
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2013 kl. 14:13
Som sagt, så virker mit Visa/Dankort fint. Det er fra Spar Nord. Det tidligere jeg havde fra Sparbank, inden de fusionerede, virkede også fint.
Til top
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Status: Offline
Point: 3215
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sploink Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2013 kl. 15:34
Oprindeligt skrevet af amorbavian amorbavian skrev:

De holder slet ikke strøm længe nok - sammenlignet med DS3, som var fantastisk på det punkt. Jeg oplader dagligt, men så har den nok også været tændt i over 5-6 timer.

Jeg købte ikke de voucher, men en kode til direkte download af det valgte spil. Meget nemmere hvis det er en af de store titler, man skal bruge.

Synes også at controlleren mister strømn lang hurtigere end den gamle. Er glad for jeg har 2.
Til top
Jakobfc Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 02-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 114
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jakobfc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2013 kl. 16:35
Har brugt min ShopUsa adresse og Visa kort fra Nordea blev godkendt.
Til top
Henrik_s Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Oktober-2006
Sted: Ringsted
Status: Offline
Point: 608
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik_s Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2013 kl. 21:36
shopusa kode på 200 kr "zulu"
Hovedtelefoner er sagen for tiden.........
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12241
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2013 kl. 21:41
Den originale charging station fra Sony koster kun 300,- i GamesTop og Fona. Her kan El Mutantos ikke være med
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 34567 8>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu