recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kabler - mens vi venter på DR-MH30.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketKabler - mens vi venter på DR-MH30.

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Niels Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 05-November-2003
Sted: Østjylland
Status: Offline
Point: 76
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2004 kl. 00:03

Hej Thorvald og alle I andre!

Jeg kan varmt anbefale følgende Tech+Link HQ 68080 scart, 1½ m til 299,- til at forbinde DVD til TV, se test her:

http://www.hifi4all.dk/content/templates/test.asp?articleid= 600&zoneid=3

Som lydkabel har jeg valgt Vivanco med guldbelægning til ca. kr. 700.-, kan købes i HI-FI Klubben og flere andre steder.

Specielt scartstikket giver virkelig en stor forskel på skærmbilledet. Farverne bliver meget mere rene og skarpe end med et scartstik til kr. 50,-.  Her skal ikke spares!

Ellers går jeg bare og venter på vores JVC optager!

MVH

 



Redigeret af Niels
Panasonic 50VT30 Panasonic BDT 300
Panasonic DMR E67
Teufel LT6 THX Select
Denon AVR-3311
Pioneer CD S602
Samsung 3126
Til top
FordPrefect Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 11-Marts-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 137
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2004 kl. 23:30

Hej Thorvald

Gerne - jeg skal godt nok bare forbinde et tv til recorderen (indtil videre), men dine overvejelser omkring kabelvalg skal være velkomne.

Hilsen FordPrefect
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2004 kl. 23:25

Mens jeg venter på DR-MH30 skal tiden jo fordrives... Så hvorfor ikke sætte anlægget op - på papiret, med kabler, så jeg er klar når maskinen (maskinerne - jeg køber 2 nye maskiner: JVC DR-MH30 og JVC XV-NA77SL) kommer. Jeg fandt dog hurtigt ud af, at det med kabler godt kan være en længere historie. Historien blev på 5 sider i word og indeholder et scannet billede af bagsiden af maskinerne, forbundet med kabler, samt en step by step guide til hvad man evt. kunne tilkøbe af kabler. Jeg fandt ud af, at jeg kunne vælge at ofre fra 149,- til 3192,- afhængig af hvor mange nye kabler jeg ville have - og afhængig af om det skulle være luksusudgave eller ej...

Det kunne måske være interessant for andre også, at se hvad jeg kom frem til efter en aftens studier??

Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu