recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sonos kan ikke importere playlist fra TDC Play
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sonos kan ikke importere playlist fra TDC Play

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
SirTofting Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 05-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 95
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SirTofting Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Sonos kan ikke importere playlist fra TDC Play
    Sendt: 27-December-2013 kl. 15:14
Jeg har givet mine forældre en Sonos højtaler i julegaver, og er nu i gang med opsætningen.

Problemet ligger i, at jeg ikke kan importere playlister fra TDC Play til Sonos. 
Når jeg går ind under "TDC Play Musik --> Playlister --> Mine Playlister" er den bare tom.

Hvordan får jeg dem over i Sonos app'en, så de kan afspilles herfra?

På forhånd tak og godt nytår :)
Til top
SirTofting Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 05-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 95
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SirTofting Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2013 kl. 16:06
Jeg kan lige tilføje at Sonos app'en godt kan finde de playlister, der laves via TDC Plays hjemmeside, altså Web playlister, men ikke mobil playlister.
Men når de næsten udelukkende bruger iPad'en, er det jo et kæmpe irritationsmoment, især når man tænker på hvor ekstrem dårlig den hjemmeside fungerer! 
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2013 kl. 16:29
Kan web versionen finde mobilplaylisterne? For så er det vel et spørgsmål om, at finde dem frem på web og så gemme dem som en ny playliste.

Hvorfor så Sonos ikke kan finde mobil-playlisterne er vist mere TDC' skyld, end det er Sonos'.
Til top
SirTofting Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 05-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 95
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SirTofting Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2013 kl. 16:38
Tror helt sikkert også det er mere TDC's skyld ;)

Men nej, desværre kan web versionen ikke finde mobil playlisterne :/
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2013 kl. 16:48
 
 Nu gætter jeg.  Kunne det bunde i, at til mobilenheder er kvaliteten super lav, og til andre enheder såsom Sonos og andre kan det fås i en væsentlig højere kvalitet. ???. Som skrevet et gæt.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lennon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2013 kl. 17:03
Er TDC play ikke bare stadigvæk superlav kvalitet uanset ? - jeg droppede den ret hurtigt selvom den for mig var gratis , og betaler i stedet gladeligt for den hørbare bedre kvalitet på WIMP .
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Online
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2013 kl. 17:04
De her "mobil playlister", er de placeret hos TDC, eller på telefonen?

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
SirTofting Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 05-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 95
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SirTofting Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2013 kl. 17:12
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

De her "mobil playlister", er de placeret hos TDC, eller på telefonen?

Klaus

På iPad'en
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2013 kl. 17:29
 
 Så kan der så ikke synkroniseres i mellem dem. Har selv You Music som er det samme, og har musikken 2 steder, på Telefonen og på Tablet. Behøver kun at hente musikken på en af enhederne, hvad der så er lavet på en af dem duplikeres automatisk på den anden.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Online
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2013 kl. 18:32
Oprindeligt skrevet af SirTofting SirTofting skrev:

På iPad'en


Hvis playlisten rent fysisk er på iPad, så bliver det nok svært for sonos at finde den hos TDC.


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu