recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bang & Olufsen
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - BeoVision 10 & Beo4
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

BeoVision 10 & Beo4

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
newzero Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 12-Oktober-2010
Status: Offline
Point: 95
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér newzero Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: BeoVision 10 & Beo4
    Sendt: 30-December-2013 kl. 17:58

Hjælp Hjælp
Jeg er et kvej

Jeg er kommet til at pille i mit BeoVision 10´s Menu.
Nærmere mine HDMI indgange.B
Da der virkede var det sat op sådan jeg på min Beo4 Fjbetj havde under list add optionen PC,som via HDMI B fik billed og lyd op på Tvét, når jeg eks stramede en film.
Efer pileri nr 1 forsvandt lyden
Efte rpilleri nr 2 forsvandt også billedet.
Så når jeg nu på Beo4 trykker på "PC"er der bare sort skærm.
Jeg har skiftet til et nyt hdmikabel hvilket ikke hjalp
Jeg har prøvet at bruge min iPhone som kilde via en HDMI adapter hvilket heller ikke hjalp (Det virkede fint før med billed og lyd)
Derfor er jeg næsten sikker på min selvforskyldte fejl er i B&O 10´s opsætning evt under HDMI B optionerne.
Håber en B&O sagkyndig kan og vil prøve at hjælpe mig helt fra bunden, så jeg kan streame fa min pc igen

PS Er der ikke et sted på Nettet hvor man kan konfigurere sin Beo4 til BeoVision 10. Så man får "addet" de ting man har brug for til betjningen

På forhånd tak
Newzero
Med Venlig Hilsen.

NewZero.


Til top
newzero Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 12-Oktober-2010
Status: Offline
Point: 95
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér newzero Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2013 kl. 19:07
Opdatering

Nu fik jeg billed på
Det varen pc fejl
Men under egenskaber forlyd "Højreklik på lydikonet på proceslinjen kommer Digital(HDMI) lyd ikke frem. Den står som ikke tilsluttet
Mvh Newzero
Med Venlig Hilsen.

NewZero.


Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu