recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Windows Phone udstyr og apps
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - windows phone ikke afspille filer på ekstra bladet
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

windows phone ikke afspille filer på ekstra bladet

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jhjorsal Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 354
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jhjorsal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: windows phone ikke afspille filer på ekstra bladet
    Sendt: 09-Januar-2014 kl. 15:11
Min far har en lumia 900 windows phone som ikke afspille filer på ekstra bladets hjemmeside,hvordan kan det være ?
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2014 kl. 15:33
 
 En årsag kunne da være at der ikke er den rigtige Codec til at køre dem.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
jhjorsal Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 354
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jhjorsal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2014 kl. 15:43
Nu er jeg ikke Windows Phone mand overhovedet, hvordan ser vi det, og kan man ligge codec ind på sådan en Windows phone
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2014 kl. 15:51
 
 Det er jo ikke sikkert at det er et Codec problem, men det kunne det være når der ikke kan afspilles. Hvilken type fil er det.? 
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
jhjorsal Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 354
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jhjorsal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2014 kl. 16:10
Æhhe ja den kommer op og siger den ikke kan afspille flash filer, og når man så forsøger at downloade en flash planer til den, får man at vide at Adobe Flash player ikke understøtter dette styresystem, noget i den retning. Og det kan man vel ikke gøre så meget ved, jeg tænkte bare om der måske var en anden mulighed.
Telefonsælgeren i indgangspartiet i Bilka som solgte ham den, påstod at alle nye smartphones ikke kunne afspille videofiler, og at det var en strategisk beslutning man var blevet enig om, og det lyder da som noget gevaldig sludder for mig.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2014 kl. 16:15
 
 Selvfølgelig kan der da afspilles Videofiler, hvordan ville du ellers kunne bruge dem på f.eks You Tube.? De har jo også Videokamera.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
jhjorsal Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 354
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jhjorsal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2014 kl. 16:33
Vi er helt enig, men han kan jo bilde min far hvad som helst ind, og jeg kan da heller ikke udelukke at min far har misforstået budskabet
Til top
jhjorsal Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 354
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jhjorsal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2014 kl. 10:06
Nå ud fra de her kommentar kørte han i går aftes op til Bilka manden, og manden måtte jo så indrømme at hans andre Windows telefoner godt kunne afspille de omtalte videoklip, så han tilbød at sende den på værkstedet, så må vi jo se hvad der kommer ud af det.
Takker for input
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu