|
Xbox 360 larmer helt vildt. |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Denraretiger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Januar-2013 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 551 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-Januar-2014 kl. 15:10 |
Knægten har købt en Xbox 360 4Gb. Jeg syntes selvfølgelig han skulle have købt en rigtig konsol, læs PS3
![]() Men kan det virkeligt passe at en spritny Xbox larmer så meget. Lyden skal skrues godt op for at overdøve den, og til alle film med moderat lydniveau vil den være ubrugelig.
Er der en løsning til dette problem eller må man bare leve med de åbenlyse fejl når det er Microsoft der står bag...
![]() |
|
![]() |
|
Nick_S ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 384 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvad er det for en version af Xbox360? Hvis det er den helt gamle, ja så larmer den en smule. De nyere versioner bør bestemt ikke larme nok til at genere nogen
|
|
![]() |
|
Denraretiger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Januar-2013 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 551 |
Den er helt ny lige købt i Elgiganten, kan ikke lige få link til at virke pt.
Den er 5 dage gammel og jeg er allerede ved at blive tosset af at høre på den larm
![]() |
|
![]() |
|
Guests ![]() Gæst ![]() |
Nu skriver du film. Mener du streaming fra Netflix eller andre tjenester (dvs. uden skive i maskinen) eller taler du om drevstøj når du afspiller en DVD?
Jeg har selv 250GB-udgaven og mens HD'en selvfølgelig tilføjer noget støj, så slipper jeg for en del af drevstøjen når jeg bruger den til spil, hvor hovedparten af materialet er kopieret over på HD'en. Men selv uden drevstøjen kunne jeg ikke drømme om at bruge den til noget som Netflix. Dertil støjer den for meget. |
|
![]() |
|
Den støjer både ved film, dvd afspilning på maskinen samt når knægten sætter spil i og spiller det. Synes det er helt ekstremt så meget den larmer. Lyder både som drev samt blæser, men ikke sikker.
|
|
![]() |
|
Guests ![]() Gæst ![]() |
Nu ved jeg ikke lige om der er forskellige revisioner af 4GB-udgaven eller om Microsoft har et problem med deres kvalitetssikring. Jeg kan kun sige, at min 250GB af samme type (bortset fra HD'en) støjer mere end ønsket men at det var/er min opfattelse, at 4GB-udgaven burde være meget stille i brug.
Se f.eks. denne anmeldelse, hvor støjen - eller mangel på samme - omtales ved ca. 1m58s: http://www.youtube.com/watch?v=fFP9GI3nZBE Du kan selvfølgelig også finde videoer, der demonstrerer forskellige typer støjproblemer. Alt der kræves er, at noget ikke er helt i balance, at et klistermærke i midten af blæseren sidder skævt, at et fremmedlegeme har fundet vej ind i maskinen, at nogen har stukket en genstand ind mellem rillerne og beskadiget bladene på blæseren osv osv. Det kan være en fejl fra fabrikken, det kan være slitage (næppe i dette tilfælde) eller det kan være forårsaget af brugeren. Hvis det er slemt vil jeg anbefale, at du prøver at få den ombyttet, for det generelle indtryk man får af diverse diskussioner er, at Slim-udgaven burde være meget stille - og især 4GB-udgaven. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |