recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvordan får jeg billede på skærmen?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvordan får jeg billede på skærmen?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Rasmusj11 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-Juni-2012
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 87
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmusj11 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hvordan får jeg billede på skærmen?
    Sendt: 30-Januar-2014 kl. 09:19
Har en nad c375bee og en cambridge dacmagic dac

Hvordan får jeg billedet fra min computer op på min fladskærm?
Usb overføre ikke billede svjv? Kan hvert fald ikke få det op via den

Har et optisk kabel fra min fladskærm til dacen og hdmi i mellem fladsærm og ps3
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19680
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2014 kl. 11:23
Ved at sætte et kabel mellem dem.

Klaus
(så længe at det er hemmeligt for os andre, hvilke stik der er på din computer og hvilke der er på dit tv, så er det svært at svare andet.....)
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmusj11 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2014 kl. 11:41
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Ved at sætte et kabel mellem dem.

Klaus
(så længe at det er hemmeligt for os andre, hvilke stik der er på din computer og hvilke der er på dit tv, så er det svært at svare andet.....)

Har et samsung f7005 tv.. Eneste mulighed jeg kan se, er ved at føre hdmi, men der er ikke hdmi i dacen
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Point: 8665
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2014 kl. 11:46
Hvad har dac'en med det at gøre?
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmusj11 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2014 kl. 11:55
Oprindeligt skrevet af lunddal lunddal skrev:

Hvad har dac'en med det at gøre?

Jamen hvad ved jeg - Det er derfor jeg spørger herinde
Til top
Kimzo3 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-Marts-2010
Sted: Denmark
Point: 52
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kimzo3 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2014 kl. 11:57
Du bliver nødt til at skrive hvilke udgange der er på din pc, og hvilke ingange der på dit tv.
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmusj11 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2014 kl. 11:57
Hvis jeg trækker et hdmi fra pc til fladskærm, får jeg så også overført lyden fra computeren.. Så den kommer fra mine højtalere og ikke ud af fladskærmens egen lorte lyd
Til top
Kimzo3 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kimzo3 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2014 kl. 12:00
Har du ikke sat din pc til dacèn. ?
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmusj11 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2014 kl. 12:01
Oprindeligt skrevet af Kimzo3 Kimzo3 skrev:

Du bliver nødt til at skrive hvilke udgange der er på din pc, og hvilke ingange der på dit tv.

Fladskærm - Optisk og hdmi. Optisk er allerede brugt til dacen

Computer, hdmi,usb og optisk
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmusj11 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2014 kl. 12:01
Oprindeligt skrevet af Kimzo3 Kimzo3 skrev:

Har du ikke sat din pc til dacèn. ?

Jo, via usb?
Til top
Kimzo3 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kimzo3 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2014 kl. 12:02
Ja men så er det bare at forbinde med HDMI.
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmusj11 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2014 kl. 13:28
tak.. Det skulle lige vendes i toppen af hovedet ;)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu