|
Hvordan får jeg billede på skærmen? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Rasmusj11 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Juni-2012 Sted: Århus Status: Offline Point: 87 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 30-Januar-2014 kl. 09:19 |
Har en nad c375bee og en cambridge dacmagic dac
Hvordan får jeg billedet fra min computer op på min fladskærm? Usb overføre ikke billede svjv? Kan hvert fald ikke få det op via den Har et optisk kabel fra min fladskærm til dacen og hdmi i mellem fladsærm og ps3 |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19680 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ved at sætte et kabel mellem dem.
Klaus (så længe at det er hemmeligt for os andre, hvilke stik der er på din computer og hvilke der er på dit tv, så er det svært at svare andet.....) |
|
![]() |
|
Rasmusj11 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Juni-2012 Sted: Århus Status: Offline Point: 87 |
Har et samsung f7005 tv.. Eneste mulighed jeg kan se, er ved at føre hdmi, men der er ikke hdmi i dacen |
|
![]() |
|
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8665 |
Hvad har dac'en med det at gøre?
|
|
![]() |
|
Jamen hvad ved jeg - Det er derfor jeg spørger herinde |
|
![]() |
|
Kimzo3 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Marts-2010 Sted: Denmark Status: Offline Point: 52 |
Du bliver nødt til at skrive hvilke udgange der er på din pc, og hvilke ingange der på dit tv.
|
|
![]() |
|
Hvis jeg trækker et hdmi fra pc til fladskærm, får jeg så også overført lyden fra computeren.. Så den kommer fra mine højtalere og ikke ud af fladskærmens egen lorte lyd
|
|
![]() |
|
Kimzo3 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Marts-2010 Sted: Denmark Status: Offline Point: 52 |
Har du ikke sat din pc til dacèn. ?
|
|
![]() |
|
Fladskærm - Optisk og hdmi. Optisk er allerede brugt til dacen Computer, hdmi,usb og optisk |
|
![]() |
|
Jo, via usb? |
|
![]() |
|
Ja men så er det bare at forbinde med HDMI.
|
|
![]() |
|
tak.. Det skulle lige vendes i toppen af hovedet ;)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |