recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung smarthub
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Samsung smarthub

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ajaj Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 03-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 442
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ajaj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Samsung smarthub
    Sendt: 09-Februar-2014 kl. 17:40
Efter at Samsung har lavet den nye firmware til F-serien virker alle apps m.v
MEN en ting fungerer ikke hos mig og det er tilgangen til min NAS (film,foto, musik) fra smart hubben.
Jeg har en Synology 207+ og jeg kunne fint tilgå den, den første uge jeg havde tv'et ( start januar).

Smart hubben finder nu fint NAS'en og undermapperne, men meddeler at alle mapperne er tomme, hvad de absolut ikke er.
(Jeg bruger i stedet min Dune Prime til at vise indholdet i mapperne, den kan også vise .iso-filer) 

Har nogen samme problem med smarthub og NAS ???
Til top
wezi Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 10-December-2010
Sted: Næstved, DK
Point: 210
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér wezi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2014 kl. 00:07
Jeg har ingen problemer med at se mine film fra min NAS, Synology ds412+ på mit. gennem smart hub eller andre medier, og det skulle være den nyeste firmware eftersom jeg ikke kan opdatere det mere.

Har du prøvet at slukke og tænde din/dit NAS/tv/netværk?
MvH Daniel
Til top
ajaj Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 03-Februar-2006
Sted: Denmark
Point: 442
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ajaj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2014 kl. 08:40
Har prøvet det adskillige gange i den forløbne uge. Men da jeg genindekserede NAS'en her til morgen, - ja så virkede det pludseligt. Underligt da jeg har gjort det samme 10 gange før, - men dejligt. Nu virker alt
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu