|
Samsung smarthub |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ajaj ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 442 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-Februar-2014 kl. 17:40 |
Efter at Samsung har lavet den nye firmware til F-serien virker alle apps m.v
MEN en ting fungerer ikke hos mig og det er tilgangen til min NAS (film,foto, musik) fra smart hubben. Jeg har en Synology 207+ og jeg kunne fint tilgå den, den første uge jeg havde tv'et ( start januar). Smart hubben finder nu fint NAS'en og undermapperne, men meddeler at alle mapperne er tomme, hvad de absolut ikke er. (Jeg bruger i stedet min Dune Prime til at vise indholdet i mapperne, den kan også vise .iso-filer) Har nogen samme problem med smarthub og NAS ???
|
|
![]() |
|
wezi ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2010 Sted: Næstved, DK Status: Offline Point: 210 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har ingen problemer med at se mine film fra min NAS, Synology ds412+ på mit. gennem smart hub eller andre medier, og det skulle være den nyeste firmware eftersom jeg ikke kan opdatere det mere.
Har du prøvet at slukke og tænde din/dit NAS/tv/netværk?
|
|
MvH Daniel
|
|
![]() |
|
ajaj ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 442 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har prøvet det adskillige gange i den forløbne uge. Men da jeg genindekserede NAS'en her til morgen, - ja så virkede det pludseligt. Underligt da jeg har gjort det samme 10 gange før, - men dejligt. Nu virker alt
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |