recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Benq W750, valg af lærred
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Benq W750, valg af lærred

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Woody81 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 05-Oktober-2007
Status: Offline
Point: 49
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Woody81 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Benq W750, valg af lærred
    Sendt: 25-Februar-2014 kl. 11:39
14-06-14: Indlæg slettet. Projektoren er solgt, og jeg er på udkig efter en anden. Lærredet blev dog et Grandview Fantasy 106".

Redigeret af Woody81 - 14-Juni-2014 kl. 23:28
Til top
Woody81 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Woody81 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2014 kl. 20:44
Nu har jeg fundet et passende lærred: Grandview Fantasy 106" GREY. Prisen er knap 1800,- og det skulle have en gain på 0,8.

Jeg kommer til at sidde i en afstand af ca. 1,5 gange lærredets bredde.

Projektoren har ikke lensshift, og zoomen er begrænset. Desuden er den meget lys. Og jeg vil undgå at bruge keystone. Så det har været lidt sværere at finde ud af det hele, end jeg lige troede. Men med førnævnte lærred, tror jeg det går.

Kommentarer er stadig velkomne.

/Lars
Til top
iceman24 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-September-2005
Sted: Denmark
Point: 938
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér iceman24 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Februar-2014 kl. 15:00
Oprindeligt skrevet af Woody81 Woody81 skrev:

Nu har jeg fundet et passende lærred: Grandview Fantasy 106" GREY. Prisen er knap 1800,- og det skulle have en gain på 0,8.

Projektoren har ikke lensshift, og zoomen er begrænset. Desuden er den meget lys. Og jeg vil undgå at bruge keystone. Så det har været lidt sværere at finde ud af det hele, end jeg lige troede. Men med førnævnte lærred, tror jeg det går.

/Lars

det lærrede du har fundet hvor har du fundet det henne ??
Til top
Woody81 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Woody81 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Februar-2014 kl. 20:25
Oprindeligt skrevet af iceman24 iceman24 skrev:

Oprindeligt skrevet af Woody81 Woody81 skrev:

/Lars

det lærrede du har fundet hvor har du fundet det henne ??

Dustin: http://www.dustinhome.dk/product/5010752049/grandview-fantasy-169-234x132-106-grey/

De skriver gain = 1.0. Men jeg har læst et sted, at gain er 0.8
Til top
iceman24 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-September-2005
Sted: Denmark
Point: 938
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér iceman24 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Februar-2014 kl. 20:40
super tak.. kunne være jeg skulle prøve sådan et... har villet ha et Grey lærred et stykke tid nu.. og 106" er bedre en mine 92" PROJECTA lærred
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu