recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - tilbud i elgiganten på bærbar pc
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

tilbud i elgiganten på bærbar pc

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kimc88 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-Oktober-2006
Status: Offline
Point: 237
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kimc88 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: tilbud i elgiganten på bærbar pc
    Sendt: 01-Marts-2014 kl. 09:59


hej
se lige foto.
nogen der kan hjælpe mig med mine spørgsmål her.   
er den pengene værd?
ville jeg kunne med tiden sætte en SSD i den?
vil jeg kunne sætte mere rem i den?
har den USB 3,0?

skal bruge den til skole og lidt videoredigering.

på forhånd tak for hjælpen
Til top
TiXe Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 21-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 270
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TiXe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2014 kl. 10:19
Til Prisen Ja
Ja
Ja
Ja

Men afhængig af hvor meget du skal bruge den til video redigering og hvor seriøst det er. så kan vi jo altid diskutere om det er den rigtige pc , MEN hvis det er din komfort zone mht pris. så er det en ok pc


Redigeret af TiXe - 01-Marts-2014 kl. 10:21
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10302
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2014 kl. 10:21
Du vil utvivlsomt kunne sætte en SSD og mere RAM i den. M.h.t. USB 3.0, prøv at Google det.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2014 kl. 10:27
og husk lige på selvom der står der er 300 stk i hele landet, så får hver butik sikkert kun 3-5 stk
Til top
kimc88 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-Oktober-2006
Status: Offline
Point: 237
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kimc88 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2014 kl. 10:37
Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Du vil utvivlsomt kunne sætte en SSD og mere RAM i den. M.h.t. USB 3.0, prøv at Google det.

Flemming


hvad skal jeg Google?
har prøvet men kan ikke finde den her pc
og hvad med HDMI?
Til top
TiXe Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 21-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 270
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TiXe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2014 kl. 10:45
den her har samme model nummer :
http://www.elgiganten.dk/product/pc-tablet/barbar-computer/ACNXMFSED003/acer-aspire-e-serien-15-6-barbar-computer

Så du kan 99% regne med at computerens kabinet og porte er sammenlignelig med den i tilbudet
det er højst sansynligt ram osv der er ændret i den

Der laves næsten ikke pcer uden HDMI og USB3 mere så tror ikke du har noget at frygte der
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu