recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - PS3- Ikke noget skærmbillede ved opstart
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

PS3- Ikke noget skærmbillede ved opstart

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
BigRaj Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-Januar-2011
Sted: Malmö
Status: Offline
Point: 1464
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BigRaj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: PS3- Ikke noget skærmbillede ved opstart
    Sendt: 01-Marts-2014 kl. 12:18
Hej med jer.

Oplever noget underligt når jeg tænder min ps3 ( FAT modelle 60 Gb, den der er bagudkompetibel) Der kommer ikke noget skærmbillede. Men sætter jeg et spil i så starter spillet fint op og man kan game, men vælger man så at trykke på homeknappen for at gå ud i system menu så forsvinder billedet igen og intet signal til tv. Er tilsluttet med HDMI kabel..... Hvad kan det være?

Venlig hilsen

BigRaj
Film skal ses..Derhjemme...I en kælder sort som kul
Til top
BigRaj Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-Januar-2011
Sted: Malmö
Status: Offline
Point: 1464
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BigRaj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2014 kl. 12:38
Never mind. Jeg fandt løsningen i et indlæg fra 23 marts 2013 i forummet her.

1 - Turn on TV and set input to port being used.
2 - Make sure PS3 is connected via correct cable.
3 - Power on PS3 via power button and HOLD IT for 5 seconds (release after the second beep). It should automatically configure your PS3 to the TV's native resolution for all settings.

DET VIRKER :-)
Film skal ses..Derhjemme...I en kælder sort som kul
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu