recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Touchdiva - opgraderet
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Touchdiva - opgraderet

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 34 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 05-November-2011
Sted: København
Status: Offline
Point: 320
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 34 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: Touchdiva - opgraderet
    Sendt: 03-Marts-2014 kl. 19:16

Et stk touchdiva sælges

Opgraderet - kan bruges til spotify, youmusic m.fl. og streaming fra nas, pc, osv

Inkl bordstander


Lækkert anlæg med b&o icepower forstærker og touchskærm - spiller super godt. Forbinder trådløst eller via kabel til dit netværk og streamer musik fra diverse tjenester.

Opgraderet med nyt styresystem, usb-porte i bunden så man kan tilslutte mus og tastatur, eller installere et andet styresystem hvis man har lyst, samt med 16gb flash-disk og 2gb ram



(billede lånt fra nettet)



Redigeret af AndreasMo - 04-Juni-2014 kl. 05:13
Til top
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6388
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Marts-2014 kl. 20:00
Havde sådan en touch diva engang inden de gik konkurs.    

Hvor fedt at du har modificeret den.   Havde jeg haft 1700 havde jeg købt den på stedet.
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
Bruger udmeldt 34 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 05-November-2011
Sted: København
Status: Offline
Point: 320
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 34 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2014 kl. 15:52
:) Det har også været et lille sjovt projekt at lave den om - det er jo et lækkert apparat, sælges også kun fordi jeg skal i gang med næste selvbyg-projekt!


Redigeret af AndreasMo - 04-Marts-2014 kl. 15:53
Til top
PhuPhyt Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 08-Januar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 50
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PhuPhyt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2014 kl. 09:23
Hvad styresystem køre der på den nu ? En skam du bor på Sjælland, den ville jeg godt se og have fingerne i :) Bor selv på Fyn.

Redigeret af PhuPhyt - 05-Marts-2014 kl. 09:24
Til top
Bruger udmeldt 34 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 05-November-2011
Sted: København
Status: Offline
Point: 320
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 34 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2014 kl. 12:30
Den kører linux mint lige pt - med lidt ændringer i brugerfladen. Men overvejer at skifte til androidx86 eller et andet tilsvarende touch-baseret os.

Jeg kan snuppe et par billeder og evnt en video, hvis du er interesseret? Den kan godt sendes til fyn :)


Redigeret af AndreasMo - 06-Marts-2014 kl. 12:32
Til top
PhuPhyt Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 08-Januar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 50
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PhuPhyt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2014 kl. 16:30
Hej Andreas,

det kunne jeg faktisk godt tænke mig, altså et par billeder + video. Jeg har faktisk læst hele tråden igennem på Ingeniøren ang. hele dette projekt. Hvordan reagerer den når den er startet op ? Ikke for langsom forhåbenligt. Jeg kunne sagtens se den trække mine små højttalere ude på terrasen her til sommer :)
Mvh.
René
Til top
PhuPhyt Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 08-Januar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 50
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PhuPhyt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2014 kl. 12:28
Giver du evt. lyd hvis/når du igen har en til salg ?
Til top
Bruger udmeldt 34 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 05-November-2011
Sted: København
Status: Offline
Point: 320
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 34 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2014 kl. 23:56
Det skal jeg nok, pt er der udsolgt ;)
Til top
Jens 72 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 08-Juli-2020
Sted: København
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jens 72 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2020 kl. 21:37
hej alle
Er der stadig nogle som opdaterer Touchdiva. Jeg har en hængende på væggen som virkede fint i flere år efter de gik konkurs. Men fornyligt er den stoppet med at fungere. Som maskine virker den fint, men mangler nok bare en software opdatering. Er der nogle der kan hjælpe?
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5206
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2020 kl. 09:05
Oprindeligt skrevet af Jens 72 Jens 72 skrev:

hej alle
Er der stadig nogle som opdaterer Touchdiva. Jeg har en hængende på væggen som virkede fint i flere år efter de gik konkurs. Men fornyligt er den stoppet med at fungere. Som maskine virker den fint, men mangler nok bare en software opdatering. Er der nogle der kan hjælpe?
Det er godt nok en ældre dims, måtte lige Google en gang. LOL
Så kender den ikke, men en tanke, kan det være noget security certificate issue i stil med Samsung BD problem:


Confused


Redigeret af JørgenT - 09-Juli-2020 kl. 09:06
Mvh. JørgenT
Til top
quarkir Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 07-August-2006
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 1552
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér quarkir Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2020 kl. 12:28
Oprindeligt skrevet af Jens 72 Jens 72 skrev:

hej alle
Er der stadig nogle som opdaterer Touchdiva. Jeg har en hængende på væggen som virkede fint i flere år efter de gik konkurs. Men fornyligt er den stoppet med at fungere. Som maskine virker den fint, men mangler nok bare en software opdatering. Er der nogle der kan hjælpe?
Måske du kommer længere med at lave din egen tråd, i rette gruppe? :)
Og så lige beskrive lidt nærmere hvad "stoppet med at fungere" dækker over....
mvh
Jesper \

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't
- Douglas Adams
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu