recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Navigation og CarFi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Navigation app til android..
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Navigation app til android..

 Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
Mads Sørensen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-August-2011
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 460
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mads Sørensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2014 kl. 18:24
Jeg bruger Sygic som er det bedste og flotteste jeg har prøvet, og jeg tror faktisk jeg har prøvet samtlige der findes til Android.

Der er 3D navigation, HUD (heads up display) og TomTom kort og meget andet guf... Det er virkelig lækkert Smile
Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lennon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2014 kl. 20:05
Jeg kan klart anbefale Navigon . Meget bedre og mere troværdig end de gratis . .
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm
Til top
jakob_joh Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2014
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 28
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jakob_joh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2014 kl. 21:49
Sygic ser spændende ud, den prøver jeg!! Tak for svar til alle!
Til top
Deaster Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 29-Maj-2006
Status: Offline
Point: 150
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Deaster Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2014 kl. 10:23
Sygic er simpelthen det værste navigatons program jeg har prøvet, så brug lige den 7 dages trial version før du køber det.

 Alene det at det i hver anden eller tredje lyskryds siger at man skal fortsætte lige ud, er til at blive sindssyg over. At det samtidigt når man eks. skal dreje til venstre siger "Tag 3 vej til venstre" eller lign. gør det bare værre, hvem pokker sidder og tæller hvor mange sideveje man er kommet til?

Derudover har jeg også oplevet at i kryds som drejer bare en lille bitte smule, men hvor man skal lige ud, at programmet pludseligt siger enten drej til højre eller venstre. Så det kan jeg under ingen omstændigheder anbefale, selvom jeg købte World Map da det var på tilbud. Navigon er klasser bedre efter min mening, og det er eks. Copilot også.

Til top
Mads Sørensen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-August-2011
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 460
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mads Sørensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2014 kl. 12:07
Oprindeligt skrevet af Deaster Deaster skrev:

Sygic er simpelthen det værste navigatons program jeg har prøvet, så brug lige den 7 dages trial version før du køber det.

 Alene det at det i hver anden eller tredje lyskryds siger at man skal fortsætte lige ud, er til at blive sindssyg over. At det samtidigt når man eks. skal dreje til venstre siger "Tag 3 vej til venstre" eller lign. gør det bare værre, hvem pokker sidder og tæller hvor mange sideveje man er kommet til?

Derudover har jeg også oplevet at i kryds som drejer bare en lille bitte smule, men hvor man skal lige ud, at programmet pludseligt siger enten drej til højre eller venstre. Så det kan jeg under ingen omstændigheder anbefale, selvom jeg købte World Map da det var på tilbud. Navigon er klasser bedre efter min mening, og det er eks. Copilot også.

Kan kun sige at jeg er uenig. Jeg oplever slet ingen irritationsmomenter, men det er jo smag og behag hvad man synes er godt og skidt... Det kan selvfølgelig også være at der er rettet fejl siden du prøvede det? Jeg har kun brugt det i et par måneder, så hvordan det var at bruge Sygic førhen, det kan jeg ikke svare på...
Til top
Deaster Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 29-Maj-2006
Status: Offline
Point: 150
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Deaster Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2014 kl. 13:39
Oprindeligt skrevet af Mads Sørensen Mads Sørensen skrev:

Oprindeligt skrevet af Deaster Deaster skrev:

Sygic er simpelthen det værste navigatons program jeg har prøvet, så brug lige den 7 dages trial version før du køber det.

 Alene det at det i hver anden eller tredje lyskryds siger at man skal fortsætte lige ud, er til at blive sindssyg over. At det samtidigt når man eks. skal dreje til venstre siger "Tag 3 vej til venstre" eller lign. gør det bare værre, hvem pokker sidder og tæller hvor mange sideveje man er kommet til?

Derudover har jeg også oplevet at i kryds som drejer bare en lille bitte smule, men hvor man skal lige ud, at programmet pludseligt siger enten drej til højre eller venstre. Så det kan jeg under ingen omstændigheder anbefale, selvom jeg købte World Map da det var på tilbud. Navigon er klasser bedre efter min mening, og det er eks. Copilot også.

Kan kun sige at jeg er uenig. Jeg oplever slet ingen irritationsmomenter, men det er jo smag og behag hvad man synes er godt og skidt... Det kan selvfølgelig også være at der er rettet fejl siden du prøvede det? Jeg har kun brugt det i et par måneder, så hvordan det var at bruge Sygic førhen, det kan jeg ikke svare på...

Jeg kan bare ikke forstå hvad det smarte er i at få fortalt at man skal fortsætte lige ud når vejen jo rent faktisk går lige ud i forvejen, jeg vil kun have instruktioner om når jeg skal ændre noget på min tur ala dreje til højre/venstre, tage en afkørsel og lign. Og det er ikke førhen jeg prøvede det, jeg af installerede det i sidste uge.
Til top
Mads Sørensen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-August-2011
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 460
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mads Sørensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2014 kl. 13:46
Oprindeligt skrevet af Deaster Deaster skrev:

Oprindeligt skrevet af Mads Sørensen Mads Sørensen skrev:

Oprindeligt skrevet af Deaster Deaster skrev:

Sygic er simpelthen det værste navigatons program jeg har prøvet, så brug lige den 7 dages trial version før du køber det.

 Alene det at det i hver anden eller tredje lyskryds siger at man skal fortsætte lige ud, er til at blive sindssyg over. At det samtidigt når man eks. skal dreje til venstre siger "Tag 3 vej til venstre" eller lign. gør det bare værre, hvem pokker sidder og tæller hvor mange sideveje man er kommet til?

Derudover har jeg også oplevet at i kryds som drejer bare en lille bitte smule, men hvor man skal lige ud, at programmet pludseligt siger enten drej til højre eller venstre. Så det kan jeg under ingen omstændigheder anbefale, selvom jeg købte World Map da det var på tilbud. Navigon er klasser bedre efter min mening, og det er eks. Copilot også.

Kan kun sige at jeg er uenig. Jeg oplever slet ingen irritationsmomenter, men det er jo smag og behag hvad man synes er godt og skidt... Det kan selvfølgelig også være at der er rettet fejl siden du prøvede det? Jeg har kun brugt det i et par måneder, så hvordan det var at bruge Sygic førhen, det kan jeg ikke svare på...

Jeg kan bare ikke forstå hvad det smarte er i at få fortalt at man skal fortsætte lige ud når vejen jo rent faktisk går lige ud i forvejen, jeg vil kun have instruktioner om når jeg skal ændre noget på min tur ala dreje til højre/venstre, tage en afkørsel og lign. Og det er ikke førhen jeg prøvede det, jeg af installerede det i sidste uge.
Det siger min heller ikke... Den siger normalt fortsæt ligeud i x antal meter. Men nu må vi bare vente trådstarterens dom. Det er jo ikke os denne tråd handler om Wink
Til top
mlm Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 20-Januar-2010
Sted: dk
Status: Offline
Point: 178
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mlm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2014 kl. 22:02
Jeg kan klart anbefale Mapfactor Navigator, du kan vælge at bruge gratis Open Street maps som du downloader på telefonen - de dækker de lande du måtte ønske...

Til prisen, 0 kr, er det langt langt det bedste jeg har prøvet
Til top
avh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-Juli-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2891
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér avh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2014 kl. 23:15
Hvis du er glad for tomtom kan det også fås til Android telefoner..

Har det selv og det virker som tomtom altid har gjort, sidst havde jeg en PDA med tomtom..

Man kørte videre med det samme system, blot på nyt hardware..

Redigeret af avh - 06-Marts-2014 kl. 23:16
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
Til top
rktdi Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Horsens, DK
Status: Offline
Point: 624
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rktdi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2014 kl. 12:17
jeg er også på udkig efter en offline navi app - og er faktisk tæt på at smide penge efter Sygic.. Må lige have testet det lidt..
Er der andre herinde der bruger Sygic, der kan komme med indspark?
evt. alternativer?
Sony KD-65XE8505/Sony STR-DN1060/Panasonic PMB-BD60/Nvidia Shield
M&K K7+K5 / Velodyne SPL800i
Til top
jakob_joh Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2014
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 28
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jakob_joh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2014 kl. 14:48
Hej rktdi, der er så vidt jeg kan se 7 dages gratis trial, så det er vel bare at teste det og se om det er noget, det er i hvart fald hvad jeg skal nu, har netop installeret det!
Til top
rktdi Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Horsens, DK
Status: Offline
Point: 624
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rktdi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2014 kl. 14:54
Oprindeligt skrevet af jakob_joh jakob_joh skrev:

Hej rktdi, der er så vidt jeg kan se 7 dages gratis trial, så det er vel bare at teste det og se om det er noget, det er i hvart fald hvad jeg skal nu, har netop installeret det!

jeps har også hentet det :) lad os tales ved herinde om en uges tid så!
Sony KD-65XE8505/Sony STR-DN1060/Panasonic PMB-BD60/Nvidia Shield
M&K K7+K5 / Velodyne SPL800i
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu