recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte > Film køb/salg/bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Søges/gives: Cdon voucher
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Søges/gives: Cdon voucher

 Besvar Besvar Side  <1 2223242526 28>
Forfatter
Besked
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2016 kl. 16:22
Jeg kunne da også godt bruge sådan en
Til top
BlueFox Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-December-2015
Sted: København
Status: Offline
Point: 541
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BlueFox Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2016 kl. 16:57
PM sendt
mvh
MichaelS
Recordere.dk medlem siden 11-Marts-2004 kl. 22:33
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2016 kl. 17:24
jeg takker
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2016 kl. 17:25
Jeg kunne mægtig godt bruge en kode til forudbestilling af Strike Back
Til top
BlueFox Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-December-2015
Sted: København
Status: Offline
Point: 541
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BlueFox Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2016 kl. 17:26
De koder vi får af CDON duer ikke til forudbestilling.
mvh
MichaelS
Recordere.dk medlem siden 11-Marts-2004 kl. 22:33
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2016 kl. 18:38
Oprindeligt skrevet af BlueFox BlueFox skrev:

De koder vi får af CDON duer ikke til forudbestilling.
Nogen gør, men ikke disse.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2016 kl. 20:31
Dur heller ikke til forudbestilling

100 kr. rabat ved køb af film for over 300 kr. »
Grib chancen for at opdatere samlingen med de nyeste film, som The Martian og Everest, eller und dig selv et komplet TV-serie-bokssæt, som giver dig sæsong 1-9 af The X-Files! Vælg frit mellem alle film, som har haft release. Angiv din personlige kode, når du er logget ind i kassen. Tilbuddet gælder de 2500 første bestillinger.

Kode: HEirhQq58

Tilbuddet gælder t.o.m. 26-02-2016, giver 100 kr. rabat på film ved køb over 300 kr., og kan kun anvendes ved ét købstilfælde. Observér, at koden ikke kan kombineres med andre rabatkoder eller tilbud, og ikke kan registreres efter købet er afsluttet. Koden gælder ikke forudbestillinger.
Køb film og få 100 kr. rabat »
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Februar-2016 kl. 11:43
Sørg for at udvide udvalget i din film- og spilhylde til forårets hyggeaftener derhjemme. Lige nu får du fri fragt, når du handler for over 100 kr. Gælder alle udgivne film og spil. Skynd dig til tasterne, tilbuddet gælder kun de første 2000 bestillinger. Benyt nedenstående kode ved kassen for at anvende tilbuddet.

Kod: xYj5cWvD

Tilbuddet gælder t.o.m. 02-03-2016 og kan kun anvendes ved et købstilfælde og kan ikke kombineres med andre rabatkoder eller tilbud. Bemærk at rabatkoden ikke kan registreres efter afsluttet køb. Observér at rabatkoden udelukkende gælder for den fragtklasse, hvor produktet indgår i. Koden gælder ikke forudbestillinger.

Mvh
Flemming Larsen
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Februar-2016 kl. 12:34
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Sørg for at udvide udvalget i din film- og spilhylde til forårets hyggeaftener derhjemme. Lige nu får du fri fragt, når du handler for over 100 kr. Gælder alle udgivne film og spil. Skynd dig til tasterne, tilbuddet gælder kun de første 2000 bestillinger. Benyt nedenstående kode ved kassen for at anvende tilbuddet.

Kod: xYj5cWvD

Tilbuddet gælder t.o.m. 02-03-2016 og kan kun anvendes ved et købstilfælde og kan ikke kombineres med andre rabatkoder eller tilbud. Bemærk at rabatkoden ikke kan registreres efter afsluttet køb. Observér at rabatkoden udelukkende gælder for den fragtklasse, hvor produktet indgår i. Koden gælder ikke forudbestillinger.


Samme her. Efter min seneste oplevelse med CDON, benytter jeg ikke længere deres koder, ligesom jeg heller ikke køber noget mere her. En kode til 100 kr. rabat på film var ikke aktiveret. Valgte at bestille alligevel da jeg blev lovet at rabatbeløbet ville blive trukket  inden afsendelsen. 10 mails frem og tilbage. "Godav du" - dem tror jeg ikke på længere. Kunne have købt filmene langt billigere i Føtex.

Værsgo:

xYj5cWvD


Redigeret af Hother - 27-Februar-2016 kl. 12:37
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Februar-2016 kl. 13:27
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Sørg for at udvide udvalget i din film- og spilhylde til forårets hyggeaftener derhjemme. Lige nu får du fri fragt, når du handler for over 100 kr. Gælder alle udgivne film og spil. Skynd dig til tasterne, tilbuddet gælder kun de første 2000 bestillinger. Benyt nedenstående kode ved kassen for at anvende tilbuddet.

Kod: xYj5cWvD

Tilbuddet gælder t.o.m. 02-03-2016 og kan kun anvendes ved et købstilfælde og kan ikke kombineres med andre rabatkoder eller tilbud. Bemærk at rabatkoden ikke kan registreres efter afsluttet køb. Observér at rabatkoden udelukkende gælder for den fragtklasse, hvor produktet indgår i. Koden gælder ikke forudbestillinger.


Samme her. Efter min seneste oplevelse med CDON, benytter jeg ikke længere deres koder, ligesom jeg heller ikke køber noget mere her. En kode til 100 kr. rabat på film var ikke aktiveret. Valgte at bestille alligevel da jeg blev lovet at rabatbeløbet ville blive trukket  inden afsendelsen. 10 mails frem og tilbage. "Godav du" - dem tror jeg ikke på længere. Kunne have købt filmene langt billigere i Føtex.

Værsgo:

xYj5cWvD
Jeg har aldrig haft problemer med dem.

Du har set, at det er den samme kode?Wink Det er helt den samme, og den gælder for de første 2000 kunder.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Master_Geek Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 633
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Master_Geek Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2016 kl. 11:12
Nogen der har en kode de kan undvære? :)
Til top
Master_Geek Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 633
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Master_Geek Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2016 kl. 12:13
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Bhund Bhund skrev:

jeg kunne godt bruge en kode til et par Star Wars trilogier.
PB sendt.

Du har vel ikke flere koder? :)
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 2223242526 28>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu