recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte > Film køb/salg/bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Søges/gives: Cdon voucher
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Søges/gives: Cdon voucher

 Besvar Besvar Side  <1 34567 28>
Forfatter
Besked
Glenn-Haderslev Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-August-2013
Sted: Haderslev - DK
Status: Offline
Point: 275
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Glenn-Haderslev Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2014 kl. 19:25
Det så iorden ;)
PS5
LG Oled C7
Tangent Prestige + Cambridge CXA80
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2014 kl. 15:35
xY5tYZJg

100kr i rabat, ved køb over 300kr. Skulle virke for alle, i et købstilfælde.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2014 kl. 15:40
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

xY5tYZJg

100kr i rabat, ved køb over 300kr. Skulle virke for alle, i et købstilfælde.

Gælder kun ved køb, ikke forudbestilling.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
kal-el Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 28-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 351
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kal-el Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2014 kl. 21:07
nå jeg har ellers lige bestilt to ting som ikke er kommet endnu og det virkede med lidt hjælp fra chatten
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2014 kl. 21:15
Oprindeligt skrevet af kal-el kal-el skrev:

nå jeg har ellers lige bestilt to ting som ikke er kommet endnu og det virkede med lidt hjælp fra chatten

Ok. Men det virker ikke bare, af sig selv.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
kal-el Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 28-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 351
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kal-el Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2014 kl. 21:23
jeg kunne hellere ikke få det til at virke først men så chattede jeg med dem så skrev hun dem ned
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2014 kl. 21:32
damn den kode kunne jeg godt have brugt i går da jeg bestildte 13 stk Wallander Blu-ray's
Til top
kal-el Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 28-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 351
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kal-el Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2014 kl. 21:40
wallander super fed serie bare syn at blu rays kun går op til 26 også de sidste fra 30-31 og 32 ikke har danske undertekster øv
Til top
kal-el Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 28-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 351
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kal-el Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Marts-2014 kl. 10:43
xY2zbMLc kan stadig bruges men den giver ikke fri fragt, er der nogen som kan fortælle hvad den så kan bruges til
Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Status: Offline
Point: 1692
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2014 kl. 21:51
Nogen der tilfældigvis stadig skulle ligge inde med en kode, der kan bruges til film, som de ikke skal bruge og som de vil af med? Smile
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2014 kl. 13:05
Oprindeligt skrevet af azrael azrael skrev:

Nogen der tilfældigvis stadig skulle ligge inde med en kode, der kan bruges til film, som de ikke skal bruge og som de vil af med? Smile
Jeg har en på 100kr, ved køb over 300kr.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2014 kl. 13:11
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af azrael azrael skrev:

Nogen der tilfældigvis stadig skulle ligge inde med en kode, der kan bruges til film, som de ikke skal bruge og som de vil af med? Smile
Jeg har en på 100kr, ved køb over 300kr.
Virker også ved forudbestilling.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 34567 28>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu