recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sony W905 - Industrial look
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sony W905 - Industrial look

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Sony W905 - Industrial look
    Sendt: 27-Marts-2014 kl. 09:56
Jeg har vist ved flere lejligheder udtalt mig knap så positivit om den fod, der leveres med Sony W905 så da jeg læste på nettet, at kappen uden problemer kunne skrues af skulle jeg da lige prøve det selv.

For det tilfældes skyld, at andre har samme "problem" med deres W905 er her nogle billeder, der viser, hvordan det ser ud.

En klar forbedring. Ikke flere refleksioner af den nederste del af billedet - eller fra omgivelserne, for den sags skyld. Man ser nærmest ikke foden når man ser tv om aftenen. Selv i dagslys lægger man ikke mærke til, at foden ikke er plan på toppen når man ser tv fra den normale position.

En klar forbedring, efter min mening. Jeg havde overvejet at spraymale kappen men a) jeg var bange for, at resultatet ikke ville blive godt og b) det er meget tænkeligt, at det ville trække gevaldigt ned i pris den dag det skulle sælges på brugtmarkedet.

Men denne løsning fungerer for mig og kappen kommer formentlig aldrig på igen, så længe det står i mit hjem.

Redigeret af GlobulusDK - 27-Marts-2014 kl. 10:08
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2014 kl. 10:07
Du skal slå forumkoder til før dine billeder virker.

Redigeret af Torben Rasmussen - 27-Marts-2014 kl. 10:09
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2014 kl. 10:17
Et billede MED kappe ville være mere forklarende til sammenligning
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2014 kl. 10:33
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Et billede MED kappe ville være mere forklarende til sammenligning

Jeg tog ingen billeder før jeg tog kappen af, men der er rigeligt med billeder på nettet:

http://i1.ytimg.com/vi/f1Xnuhh_pGQ/maxresdefault.jpg

http://img1.lesnumeriques.com/test/79/7990/Sony_W905A_face-cote-g.jpg

http://www.hdtvtest.co.uk/image/hdtv/Sony-KDL55W905A/logo-stand.jpg

På mange af de billeder, man ser på nettet, virker foden nærmest mat som tilfældet er for W805, men W905's fod kan være virkelig slem fordi den rager så langt ud foran tv'et. Mest tydeligt - og værst - ser det ud, når man ser en nyhedsudsendelse, hvor der kører en ticker i bunden af skærmen.

Redigeret af GlobulusDK - 27-Marts-2014 kl. 10:35
Til top
H.J.J. Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 30-November-2011
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér H.J.J. Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2014 kl. 15:53
Det er også muligt at give et lag med mat 'spraylak', feks. bruge fruens hårlak Smile
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu