recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - bilka vil ikke
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

bilka vil ikke

 Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
j333 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 01-Maj-2004
Status: Offline
Point: 277
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér j333 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: bilka vil ikke
    Sendt: 27-Marts-2014 kl. 22:19
min ven har købt en samsung, tv til 12000 i bilka for 9 dage siden,
nu sælger elgiganten, den samme tv, 2500 billigere, min ven vil ha pris garanti i bilka,
det vil de ikke ,så vil han ha dem til at ta tv tilbage, han har jo ikke haft den i 14dage,
det vil de heller ikke, da den har været ude af kassen, og han har brugt smarttv,
kan det passe, at de ikke skal ta den tilbage eller slå ned i pris

jj

Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3779
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2014 kl. 22:25
http://www.bilka.dk/kundeservice/tilbud-og-nyt-fra-bilka/garantipris

Her står der lidt om deres prisgarantier. Så burde den være lige til, medmindre handlen er sket på nogle af de nævnte betingelser:)

Hvis ikke, så skal man "bare" være lidt aggressiv ift. at gå videre med sagen. HVIS du har dit på det tørre:)  
Til top
vasif Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1773
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vasif Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2014 kl. 22:30
Det er op til Bilka selv, om de vil yde prisgaranti på det specifikke produkt, hvilket de derfor sagtens kan afvise. 
Er Tv'et købt fysisk i butikken, er de heller ikke forpligtet til at yde nogen former for returret. 
Bilka yder 14 dages returret ved fysisk handel, men skal være i ubrudt emballage, hvilket også fremgår på deres hjemmeside, og i deres betingelser.


Redigeret af vasif - 27-Marts-2014 kl. 22:33
Til top
vasif Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1773
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vasif Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2014 kl. 22:33
Deres Garanti-pris inkluderer kun "markedsførte tilbud". Hvis ikke Tv'et er inkluderet i denne garanti, så er der ikke så meget at gøre.
Til top
ridderdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 29-September-2006
Sted: Køge, Denmark
Status: Offline
Point: 985
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ridderdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2014 kl. 22:35
Oprindeligt skrevet af Bromberg5 Bromberg5 skrev:

http://www.bilka.dk/kundeservice/tilbud-og-nyt-fra-bilka/garantipris


Her står der lidt om deres prisgarantier. Så burde den være lige til, medmindre handlen er sket på nogle af de nævnte betingelser:)

Hvis ikke, så skal man "bare" være lidt aggressiv ift. at gå videre med sagen. HVIS du har dit på det tørre:)  


9 dage efter skriver trådstarter, så holder den jo ikke længere i forhold til Bilka skriver: "den pågældende uge"
Det er ærgerligt, men et sted skal grænsen jo sættes, tror eneste chance er at læse betingelserne igennem hvad angår de 14 dage.....
Til top
renep Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-Marts-2008
Sted: Vestsjælland
Status: Offline
Point: 229
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér renep Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2014 kl. 22:36
... og yderligere gælder den kun i samme salgsperiode/uge, så efter 9 dage er der ingen garanti.
(hov, der var jeg for langsom )

Redigeret af renep - 27-Marts-2014 kl. 22:37
Til top
MortenKBH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-December-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 751
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MortenKBH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2014 kl. 23:10
Jeg har tidligere fået penge tilbageført da de ændrede
prisen på Panasonic plasma.
tror nok det var 27 dage efter købet jeg krævede diff. Tilbage.

Panasonic TX-P50ST50

Panasonic dvd S53

NAD 356 BEE med indbygget DAC

Sonos Connect

B&W DM685
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Online
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2014 kl. 23:18
Oprindeligt skrevet af j333 j333 skrev:


kan det passe, at de ikke skal ta den tilbage eller slå ned i pris


Ja.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3779
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2014 kl. 23:30
Oprindeligt skrevet af ridderdk ridderdk skrev:

Oprindeligt skrevet af Bromberg5 Bromberg5 skrev:

http://www.bilka.dk/kundeservice/tilbud-og-nyt-fra-bilka/garantipris


Her står der lidt om deres prisgarantier. Så burde den være lige til, medmindre handlen er sket på nogle af de nævnte betingelser:)

Hvis ikke, så skal man "bare" være lidt aggressiv ift. at gå videre med sagen. HVIS du har dit på det tørre:)  


9 dage efter skriver trådstarter, så holder den jo ikke længere i forhold til Bilka skriver: "den pågældende uge"
Det er ærgerligt, men et sted skal grænsen jo sættes, tror eneste chance er at læse betingelserne igennem hvad angår de 14 dage.....

Læste ikke selv betingelserne igennem, men linkede nu bare:) Så dog der stod noget med 14 dage:)
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3699
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zulfo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2014 kl. 06:27
Oprindeligt skrevet af j333 j333 skrev:

min ven har købt en samsung, tv til 12000 i bilka for 9 dage siden,
nu sælger elgiganten, den samme tv, 2500 billigere, min ven vil ha pris garanti i bilka,
det vil de ikke ,så vil han ha dem til at ta tv tilbage, han har jo ikke haft den i 14dage,
det vil de heller ikke, da den har været ude af kassen, og han har brugt smarttv,
kan det passe, at de ikke skal ta den tilbage eller slå ned i pris

jj


Hvis den er købt og afhentet fysisk i butikken, så bestemmer Bilka selv om de vil gve returret.

Den returret de evt. giver, bestemmer Bilka også selv betingelserne for, som f.eks. ubrudt emballage.
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
mylle Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Juli-2004
Sted: Hjallerup, DK
Status: Offline
Point: 1299
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mylle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2014 kl. 07:10
Jeg købte for et par år siden LG's top plasma model til 12500kr på bilkas hjemmeside. Fik det leveret og taget i brug og 3 uger senere blev det sat ned til 9999kr på deres hjemmeside. Ringede ind til deres kunde service og forklarede situationen. Personen i kundeservice spurgte bare efter mit kontonummer og dagen efter var der sat 2500kr ind. Imponerende.
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4898
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2014 kl. 07:38
Oprindeligt skrevet af mylle mylle skrev:

Jeg købte for et par år siden LG's top plasma model til 12500kr på bilkas hjemmeside. Fik det leveret og taget i brug og 3 uger senere blev det sat ned til 9999kr på deres hjemmeside. Ringede ind til deres kunde service og forklarede situationen. Personen i kundeservice spurgte bare efter mit kontonummer og dagen efter var der sat 2500kr ind. Imponerende.
 
Det er noget andet når Bilka selv sætter prisen ned.
 
Her er det Elgiganten der sælger billigere.
 
Hvis der er garantipris på en vare, er der skilt med garantipris den uge tilbuddet varer. Jeg har selv fået penge tilbage på en GPS som jeg fandt billigere på nettet.
 
 
 
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu