recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > DVD afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HJÆLP! DVD vil ikke åbne
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

HJÆLP! DVD vil ikke åbne

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Online
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-April-2014 kl. 18:09
Allerførst velkommen til recordere.dk.

Jeg er ikke eksperten på området, så du får formentlig hjælp fra et andet medlem.

Men...... for mig lyder det som om, at video´erne ligger i et filmformat, som ingen af de benyttede afspillere kender.

Pøj pøj med det Smile
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
fuldstændigblank Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 06-April-2014
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fuldstændigblank Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-April-2014 kl. 17:49
Hej.
Jeg håber der er nogen herinde, der ved bare lidt mere om teknik, end jeg gør Wink

Min mor har fået en eller anden mand til at kopiere alle hendes vhs bånd over til DVD skiver. Heriblandt alle de hjemmevideoer vi nogensinde har filmet.
Vi så en af hjemmevideoerne for et halvt år siden, og ønskede at se den igen i dag..

Det virkede slet ikke! Tænkte så, at det selvfølgelig var fordi, at hun havde udskiftet DVD maskinen, så smed den i hendes gamle stationære pc - det virkede heller ikke.
Så smed jeg den i min macbook pro - det virkede sgu heller ikkeOuch

Så nu frygter vi meget, at alle barndomsminderne er blevet ødelagt på denne her disk - som af den ene eller anden årsag ikke virker. 
Når man sætter den i computeren, står der, at der intet indhold er på disken. Har forsøgt at åbne den med IDVD og VLC.
Det der undrer mig, er, at vi jo har set indholdet på den før - hvordan kan det bare blive væk?

Håber der er én derude, der kan hjælpeCry
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu