|
Yamaha RXV-475 stod af under lydtest |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Woodhead ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 157 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-April-2014 kl. 07:47 |
Kom lige hjem med mine nye center og baghøjttalere(Argon 6344C og ARG634 ) og efter opsætningen skulle det hele indstilles via den tilhørende mikrofon. Det kørte med megen brummen og meget højt(havde sat volume til halvt som der står i manual) og pludselig slukkede den og kom aldrig tilbage igen.
Har tænkt mig at aflevere den i Elgiganten til rep. idag men er der nogen der har en ide om hvad det kan være. Den har virket fint hidtil med mine 2 Boston 360 gulvhøjttalere og indstillingen af dem var uden problemer.
|
|
![]() |
|
Keyvan ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Marts-2011 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 225 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sluk for din Yamaha, tag stikket ud og ind, start forfra. Det er ikke sikkert det hjælper men man ved aldrig.
![]() |
|
![]() |
|
Woodhead ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 157 |
Det var det første jeg prøvede
![]() Den er nu indleveret til service. Det bliver sgu en kedelig og stille Påske
![]() |
|
![]() |
|
Therien ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-September-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1366 |
Yeh, ved hvordan det er.. Nye fronter er i restordre.. Har været uden lyd i en måned, og har højst sandsynligt en måned mere at se frem til.. /suk
|
|
Anthem / oppo / SONY / Klipsch / JBL
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |