recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Onkyo død - tid til ny receiver
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Onkyo død - tid til ny receiver

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
HonkyHonk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-Juni-2005
Sted: Grindsted, DK
Status: Offline
Point: 99
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HonkyHonk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Onkyo død - tid til ny receiver
    Sendt: 12-April-2014 kl. 22:42
Hej alle

Så afgik min Onkyo TX NR509 ved en ALT for tidlig død, så nu må det være tid til at prøve noget nyt.

Mit budget linger omkring 4.000,- kr.
Forstærkeren skal primært bruges til hjemmebio og lidt (høj) musik i ny og næ.

Fronthøjttalere: Dali Ikon 6 MKII 
Baghøjttalerne: Avance Dana 610 AV
Center: Avance Dana 620 AV
Subwoofter: Scan Audio (model ukendt)

Jeg har haft kig på følgende;
Yamaha RXV775
Pioneer VSX 1123-K
Sony STR-DN1040

Jeg har selv tidligere haft både Yamaha og Sony, som jeg begge har været glade for, men vil gerne høre jeres mening.
Hvilken af disse kan/vil i anbefale?

Jesper

LG 65UF772, Apple TV 4, Sony STR DN1040, Dali IKON 6 MK2, SMT-3126, Harmony Companion
Til top
avemestr Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 29-December-2012
Status: Offline
Point: 104
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér avemestr Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2014 kl. 22:58
Der er lige kommet nye Yamaha AVRs. 377, 477 og 577 er på markedet. 677 og 777 er annonceret, men kommer nok først i handlen i maj.

777 er dog nok udenfor dit budget, men dens eksistens gør, at man kan finde gode tilbud på 775.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu