|
Onkyo død - tid til ny receiver |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
HonkyHonk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Juni-2005 Sted: Grindsted, DK Status: Offline Point: 99 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-April-2014 kl. 22:42 |
Hej alle
Så afgik min Onkyo TX NR509 ved en ALT for tidlig død, så nu må det være tid til at prøve noget nyt. Mit budget linger omkring 4.000,- kr. Forstærkeren skal primært bruges til hjemmebio og lidt (høj) musik i ny og næ. Fronthøjttalere: Dali Ikon 6 MKII Baghøjttalerne: Avance Dana 610 AV Center: Avance Dana 620 AV Subwoofter: Scan Audio (model ukendt) Jeg har haft kig på følgende; Yamaha RXV775 Pioneer VSX 1123-K Sony STR-DN1040 Jeg har selv tidligere haft både Yamaha og Sony, som jeg begge har været glade for, men vil gerne høre jeres mening. Hvilken af disse kan/vil i anbefale? |
|
Jesper
LG 65UF772, Apple TV 4, Sony STR DN1040, Dali IKON 6 MK2, SMT-3126, Harmony Companion |
|
![]() |
|
avemestr ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-December-2012 Status: Offline Point: 104 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der er lige kommet nye Yamaha AVRs. 377, 477 og 577 er på markedet. 677 og 777 er annonceret, men kommer nok først i handlen i maj.
777 er dog nok udenfor dit budget, men dens eksistens gør, at man kan finde gode tilbud på 775. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |