recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: 2 x Reolhøjttalere Monitor Audio Radius HD 90
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: 2 x Reolhøjttalere Monitor Audio Radius HD 90

 Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Davidp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-Marts-2007
Sted: Kastrup
Status: Offline
Point: 905
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Davidp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: 2 x Reolhøjttalere Monitor Audio Radius HD 90
    Sendt: 05-Juni-2014 kl. 08:38
Solgt
Til top
netsrik Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 09-Juli-2012
Status: Offline
Point: 25
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér netsrik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2014 kl. 09:05
2 x Reolhøjttalere Monitor Audio Radius HD 90

vil godt købe dem men du skal sende dem til mig.
Hvad siger du til 1000 kr. incl. forsendelse.
Mvh.
Til top
netsrik Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 09-Juli-2012
Status: Offline
Point: 25
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér netsrik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2014 kl. 09:01
Til top
Davidp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-Marts-2007
Sted: Kastrup
Status: Offline
Point: 905
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Davidp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2014 kl. 20:34
Op
Til top
Davidp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-Marts-2007
Sted: Kastrup
Status: Offline
Point: 905
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Davidp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Maj-2014 kl. 08:03
Op op :)
Til top
Davidp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-Marts-2007
Sted: Kastrup
Status: Offline
Point: 905
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Davidp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2014 kl. 10:27
Op op.  Smile

Kan erhverves for 1000,-.
Til top
Davidp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-Marts-2007
Sted: Kastrup
Status: Offline
Point: 905
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Davidp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Maj-2014 kl. 18:29
Abj måtte springe fra i 11. time, så der er stadig chance for at få fat i disse lækre højttalere
Til top
Davidp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-Marts-2007
Sted: Kastrup
Status: Offline
Point: 905
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Davidp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2014 kl. 20:43
Oprindeligt skrevet af abj abj skrev:

Jeg kunne godt muligvis godt være interesseret i sættet, såfremt de går til den rigtige pris Smile

Hvad tænker du at tage den for dem, når man tænker på at de har spillet i cirka 5 år? 

Jeg har givet mit bud på hvad jeg syntes er en fair pris, stand, alder og nypris taget i betragtning, tidligere i tråden. 

Jeg har muligvis haft dem i 5 år, men i og med at de udelukkende har været brugt som baghøjttalere i et surroundsetup, så er det lidt en tilsnigelse at sige at de har spillet i 5 år Wink Det er lige før jeg vil gå så langt som at sige, at de dårligt kan være ordentligt tilspillet, når de blot har kørt bagerste kanal ved film.

Send mig evt. en personlig besked, så kan vi tage den videre derfra hvis du er interesseret Smile

Mvh,
David

Til top
abj Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 21-November-2013
Status: Offline
Point: 20
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér abj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2014 kl. 18:17
Jeg kunne godt muligvis godt være interesseret i sættet, såfremt de går til den rigtige pris Smile

Hvad tænker du at tage den for dem, når man tænker på at de har spillet i cirka 5 år? 
Til top
Davidp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-Marts-2007
Sted: Kastrup
Status: Offline
Point: 905
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Davidp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2014 kl. 12:12
Oprindeligt skrevet af abj abj skrev:

Jeg har ikke kunne finde de præcise dimensioner(mål) for højtalerne. Kan du oplyse det?

Jeps, de er 19.8 cm x 12.5 cm x 14 cm i hhv højde, bredde og dybde.
Til top
abj Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 21-November-2013
Status: Offline
Point: 20
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér abj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2014 kl. 14:50
Jeg har ikke kunne finde de præcise dimensioner(mål) for højtalerne. Kan du oplyse det?
Til top
Davidp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-Marts-2007
Sted: Kastrup
Status: Offline
Point: 905
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Davidp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2014 kl. 10:02
Op op op! Smile
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu