recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny Firmware till Samsung UE6xxx
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ny Firmware till Samsung UE6xxx

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Marconi Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 10-Januar-2010
Sted: Sverige
Status: Offline
Point: 37
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Marconi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Ny Firmware till Samsung UE6xxx
    Sendt: 29-April-2014 kl. 22:10
Vill informera om att Samsung släppt ny firmware till den TV:n, men den finns bara på deras supportsidor på internet, inte på online uppdateringen.

Jag har ännu inte provat själv. Är det någon som uppdaterat? Versionsnumret gick från 1040 till 2000 så det borde vara många förbättringar..
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2014 kl. 11:21
Jeg installerede den i forgårs, (lige da den var kommet).

Smart Hub er blevet MEGET hurtigere til at starte op. Youtube kører lidt bedre (hvilket jeg tit bruger). Men Allshare virker stadigvæk ikke, hos mig.
HBO app er kommet med i Smart Hub som standard.

Det er hvad jeg foreløbig har bemærket.

Til top
Marconi Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 10-Januar-2010
Sted: Sverige
Point: 37
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Marconi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2014 kl. 14:30
Jag har också uppgraderat nu. Håller med om att SmartHub är mycket snabbare. Fungerar fast forward i timeshift läge för er? Om man gör Fast Forward snabbare än x1 så fryser bilden för mig, jag hade hoppats att det var fixat i nya mjukvaran men det var det inte.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu