recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hovedtelefon anbefaling
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hovedtelefon anbefaling

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Wish Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-Juni-2010
Status: Offline
Point: 207
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Wish Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hovedtelefon anbefaling
    Sendt: 01-Maj-2014 kl. 12:48
Hej Recordere!

Jeg er igang med at se efter nogle nye hovedtelefoner og tænkte at der nok var nogle kloge mennesker herinde der kan anbefale mig en løsning.

Budgettet er max 5000kr og kilden vil være FLAC-filer afspillet fra min PC via et Xonar Essence STX-kort.

Har også snuset lidt til hovedtelefons-forstærkere, men er usikker på om det er udgiften og bordpladsen værd.

Hvad siger I?
Til top
Totoronto Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 27-Maj-2006
Sted: Midt-jylland
Point: 395
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Totoronto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2014 kl. 14:29
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12382
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2014 kl. 16:48
Tag eventuelt et kig på beyerdynamic; dét lyder godt.
Til top
Rasmusdc Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-December-2007
Sted: Denmark
Point: 1756
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmusdc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2014 kl. 08:58
hvis du går i 5000krs hifi headphones, så kommer du nok ikke uden for forstærker, da modstanden nok er for stor i de fleste alternativer.

har hørt positive sætninger om

koss-esp-950-electrostatic-system

http://www.headfonia.com/koss-esp-950-electrostatic-system/2/

kan findes for 5000kr inkl forstærker, men de er en smagssag med hensyn til udseende...
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu