|
Nyt TV |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ksl28 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Maj-2014 Status: Offline Point: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-Maj-2014 kl. 22:31 |
Hej folkens. Jeg skal have et nyt TV, til følgende formål: PC applikationer, og til tider lidt gaming på det (meget lidt). Netflix / Hulu Normalt TV - DR / TV2. Jeg har kigget på disse 2 TVer, og kan finde både gode ting og dårlige ting ved begge. http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/fladskarms-tv/UE46F6275XXE/samsung-46-smart-led-tv-ue46f6275#tab-specs Gode ting: Ingen 3D - så sparer man vel noget, og kommer aldrig til at bruge det. Dual core CPU, så smart TV virker bedre. Dårlige ting: Kun 100Hz http://www.bilka.dk/elektronik/tv-foto-og-lyd/tv/philips-47-led-tv-47pfl5038t/p/100057027?pfdatetime=2014-04-29T11:41:12.582+02:00&pf=pricerunner&cmpid=pris_pricerunner_Elektronik Gode ting: 300Hz Dårlige ting: Single core CPU (så vidt jeg kan læse mig frem til) De understøtter begge mine krav, om de nyeste TV tunere, og WiFi / LAN. Ud fra dette ville jeg selv vælge Philips, men kan så læse at producenterne snyder med deres Hz: http://www.rtings.com/info/fake-refresh-rates-samsung-clear-motion-rate-vs-sony-motionflow-vs-lg-trumotion Så nu er jeg virkelig i tvivl, og tæt på at oprette et års abonnement ved eb.dk og bt.dk - så kan jeg vel få mine nyheder det :P Jeg vil rigtig gerne, om i ville hjælpe mig med at finde det rette TV til maks 5000 kroner. PFT
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19679 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Philips og Samsung er vældigt populære "brands", desværre er deres tv i den prisklasse ikke noget at råbe hurra for. Personligt ville jeg kigge på en Sony i stedet.
Klaus |
|
![]() |
|
ksl28 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Maj-2014 Status: Offline Point: 2 |
Hej Klaus.
Mange tak, men hvilket Sony tv ville du gå efter hvis det var? Som sagt så er jeg meget blank på dette område :( |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19679 |
Den største model du kan finde i din prisramme.
Klaus |
|
![]() |
|
mureren ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Oktober-2005 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 710 |
En del af Sony's modeller understøtter også HbbTV, og det er faktisk en god ekstra feature synes jeg.
Vi bruger den i hvert fald en del efter at have købt et Sony der har det. Nogle af Panasonic's modeller har det også svjv. |
|
Mvh. Mureren
"I wish there was a knob on the TV to turn up the intelligence! There's a knob called "brightness", but it doesn't work!" |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |