recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 10.000 til et par gulvhøjtalere + forstærker
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

10.000 til et par gulvhøjtalere + forstærker

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
HenrikStevn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Februar-2014
Status: Offline
Point: 913
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HenrikStevn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2014 kl. 13:34
Det er derfor jeg siger man skal lytte selv.

(Og JBL kan i øvrigt ikke meget andet end at spille højt, men det er en anden snak)
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Marts-2011
Status: Offline
Point: 4414
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2014 kl. 09:54
Oprindeligt skrevet af HenrikStevn HenrikStevn skrev:


(Og JBL kan i øvrigt ikke meget andet end at spille højt, men det er en anden snak)


Oprindeligt skrevet af HenrikStevn HenrikStevn skrev:

Men hvad får dig til at tro det, uden at have hørt dem? Det lyder lidt som fordomme ;-)

Apropos fordomme... Du har måske hørt alle deres modeller siden du kan smide en generelt statement ud omkring det? :)

Det er ikke et forsøg på at starte en off-topic diskussion, men absolutte påstande omkring hvad der lyder godt og dårligt, kommer der aldrig noget godt ud af. (Og havde du skrevet det samme om et hvilket som helst andet højttalermærke havde jeg haft samme holdning.. Det er ikke blot fordi jeg er JBL-fan).
Til top
HenrikStevn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Februar-2014
Status: Offline
Point: 913
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HenrikStevn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2014 kl. 09:57
Jeg har hørt nok til at vide at jeg ikke kan lide dem.
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Marts-2011
Status: Offline
Point: 4414
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2014 kl. 10:09
Ahh, så du kan ikke lide dem. Det var jo ikke hvad du skrev tidligere. 
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu