|
Rep af skærm SGS3 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bitnissen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 117 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-Maj-2014 kl. 17:36 |
Jeg fik en revne i displayet til min næsten nye Samsung Galaxy S3.
Jeg har tidligere læst at Samsung skulle tilbyde dette meget billigt, men de henviser til deres servicepartnere. Jeg har skrevet til Service Center Gruppen, som tilbyder at skifte skærmen for 1400,- ![]() Det er en telefon som Aldi i næste uge sælger for 1600,- Er der nogen der kender til billigere rep af skærm? eller er det noget man kan selv?!?! /Tommy
|
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er piece of cake selv at skifte på en S3. Brugte ca 10 minutter på det, vel at mærke første gang jeg gjorde det på den. Bestilte et nyt glas på ebay til 15 kr. ink porto. Værktøj jeg brugte var et plektor og en hårtørrer. (gælder vel at mærke kun, hvis det er glasset der er revnet, er det amoledskærmen er det en helt anden snak.) edit: hvad mener du med telefon i aldi?
Redigeret af aerik - 07-Juni-2014 kl. 16:22 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |