|
Bruge iMac som skærm til PS4? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-Maj-2014 kl. 09:31 |
Det her er måske et longshot, men kan jeg bruge min iMac som skærm når jeg vil spille på min PS4?
Jeg har læst lidt rundt omkring, men lidt forvirrende, og de fleste tråde er med PS3. Er der en hjælpende hånd at hente her? ![]() |
|
|
|
![]() |
|
MortenP ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 658 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det var kun muligt på den "gamle" iMac. den nye model kan man ikke tilslutte ps3/ps4 til desværre.
|
|
![]() |
|
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det var ærgerligt. Så må jeg have den gamle iMac ind fra garagen igen. Eller købe en skærm mere. Øv.
Men tak for svar! |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |