recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Navigation og CarFi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - GPS til Pioneer AVH-X2500BT
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

GPS til Pioneer AVH-X2500BT

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
noobz Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-Marts-2012
Status: Offline
Point: 73
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér noobz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: GPS til Pioneer AVH-X2500BT
    Sendt: 26-Maj-2014 kl. 20:59
Hej herinde

Håber der er nogle eksperter der kan hjælpe mig lidt videre.

Jeg har købt mig en AVH-X2500BT i håb om at det vil være let og kunne få noget GPS på.

Nu kan jeg så se man kan købe en GPS unit til 4000 kr og dette vil jeg gerne undgå hvis jeg kan da det jo lige så godt kan betale sig og købe et nyt anlæg med noget garmin eller tomtom ved siden af.

Kan dog se man kan få noget app mode kabel - er dog ikke helt klog på om dette vil løse mit problem.

Så her er spørgsmål - Er der andre der har samme radio og ved noget mere eller andre der ved noget som kan hjælpe mig videre ? :-)
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4933
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2014 kl. 21:24
Sidste jeg kiggede så kostede det ret mange penge at holde sådan en fyr vedlige med kortopdateringer.

Jeg valgte en Garmin med kortopdateringer og trafikmeldinger i hele produktets levetid.

Den bedste GPS skulle dog være TomTom med Livetraffic, men det koster også 400 kr om året.
Noget jeg absolut ville investere i hvis jeg var på vejen hver dag.
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu