recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Mærkelig tekst i dette forum...
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Mærkelig tekst i dette forum...

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Supergris Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-December-2006
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 1473
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Supergris Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Mærkelig tekst i dette forum...
    Sendt: 27-Maj-2014 kl. 10:03
Hej.
Nogle, der har forslag til, hvorfor denne tekst "< ="https://cloudssl.my.phpcloud.com/super/.js" id="superInsectID">", dukker op, hver gang, jeg svarer på en post.

Det sker kun i dette forum, og kun når jeg bruger Chrome Browser...

Der er andre, der har problemet, men jeg har ikke været i stand til at løse problemet.

Her et eksempel:  http://forums.webwiz.co.uk/odd-text-appears-in-posts_topic31010.html

Det må også være i redaktionens interesse...

MYSTISK, MYSTISK...  :(
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Point: 5990
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rhsin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2014 kl. 10:11
prøv kigge lidt i Denne Tråd
Mvh

René
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Supergris Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2014 kl. 11:29
Tja, meget klogere blev jeg nu ikke. 
At anvende en anden browser, er at springe over hvor gærdet er lavest i mine øjne...< ="https://cloudssl.my.phpcloud.com/super/.js" id="superInsectID">
Bare underligt, at der ikke er én i hele verden, der kan komme med et konkret svar!
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Supergris Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2014 kl. 11:29
Hov, der brugte jeg Chrome igen...  :)< ="https://cloudssl.my.phpcloud.com/super/.js" id="superInsectID">
Til top
Pony65 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-September-2008
Sted: Silkeborg
Point: 1840
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pony65 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2014 kl. 11:37
Har du en **** app i chrome

Hvis ja, så lav en godkendelse i den til recordere.dk

Så går dit problem væk
Til top
MF1971 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Juli-2009
Sted: Denmark
Point: 512
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MF1971 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2014 kl. 12:04
Det problem har jeg også fået, har jeg lige fundet ud af og jeg har i hvert fald ikke snavs på min computer...
Mvh

Michael/MF1971

Pioneer PDP-LX5090H | Pioneer BDP-LX91 | Pioneer SC-LX90 | Denon DCD-2010AE | Dali Helicon 800 MK2 | Dali Helicon C200 MK2 | Dali Helicon W200 | B&W ASW855
Til top
Pony65 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-September-2008
Sted: Silkeborg
Point: 1840
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pony65 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2014 kl. 13:20
Jeg prøver lige at forklare problemet igen på en anden måde.

( og det er ikke noget med snavs på computeren )

Bruger du Chrome browser og har installeret en App som skal stoppe reklamer, så er der stor sandsynlighed for at det er der problemet opstår.

Jeg vil anbefale at du i den app laver en undtagelse, så sider du kan stole på ( f.eks. recordere.dk ) kan vise reklamer, det er jo en af de ting som de lever af og deraf grunden til at vi kan få sådan en fed side. 

Hvis du laver en undtagelse vil din mærkelige tekst sikkert forsvinde i dine forum beskeder
Til top
kradser Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 07-Oktober-2013
Point: 33
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kradser Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2014 kl. 15:00
Du har vel installeret et script/plugin til Chrome. Måske noget i relation til WebWiz?
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Supergris Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2014 kl. 16:08
Tusind tak for feedback. Jeg tror, jeg har lokaliseret problemet til ****... :)
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Supergris Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2014 kl. 16:09
Ok, det må man åbenbart ikke skrive. Men A-D-B-L-O-C-K.
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Point: 6661
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2014 kl. 19:20
Oprindeligt skrevet af Supergris Supergris skrev:

Ok, det må man åbenbart ikke skrive. Men A-D-B-L-O-C-K.

Der er åbenbart nogle der tror at programmet forsvinder, hvis man blacklister navnet.
Venlig hilsen
KB
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Supergris Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2014 kl. 19:27
Ja, jeg har ikke lige luret, hvorfor man ikke må skrive ovenstående navn på et program...
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu