|
Tysk forhandler som tager i mod VISA |
Besvar |
Forfatter | ||||
Thomas
Gæst |
Emne: Tysk forhandler som tager i mod VISA Sendt: 08-Juli-2006 kl. 16:01 |
|||
Er der nogen der kan anbefale en tysk internet butik, hvor man kan betale med VISA?Jeg skal køben et LCD fjernsyn
|
||||
Colakanin
Bruger Oprettet: 03-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 88 |
Sendt: 08-Juli-2006 kl. 16:25 | |||
endnu bedre på efterkrav hos http://www.digitalo.de
|
||||
agger
Guld medlem Oprettet: 03-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1222 |
Sendt: 08-Juli-2006 kl. 19:51 | |||
hej Ja det vil jeg også sige fra digitalo betaler du først når dhl står med det du har bestilt så du er sikker på du ikke bliver snydt det koster ca 300 kr godt givet ud. hilsen agger |
||||
Maggerholm
Guld medlem Oprettet: 22-April-2005 Sted: Herlev Status: Offline Point: 1677 |
Sendt: 08-Juli-2006 kl. 20:26 | |||
Jeg har selv købt projektor fra Digitalo pr efterkrav, men jeg vil nu mene man er bedst stillet ved at betale med Visa.
Ved efterkrav er det jo reelt først når fragtmanden er gået med pengene at du kan tjekke om det er den rette vare, om den virker eller hvad der nu kan risikere at være galt. Med Visa kan man altid gå i banken, og få tilbageført pengene, hvis der intet dukker op, eller hvis varener defekt og butikken ikke er til at tale med. Om så banken nogensinde får pengene af firmaet er deres problem, ikke ens eget. I mine øjne er Visa betaling nr 1. Og bankoverførsel helt udelukket (det er kun på QXL og ved privat salg jeg benytter dette, da alternativet ikke rigtig eksisterer). Mvh Michael |
||||
Integra DTR-80.3, Jamo THX One, Toshiba HD-EP30, Panasonic DMP-BDT 310, Xbox 360, Wii, ATV4, Chromecast 2nd gen, iPad mini, iPhone 5s, Panasonic TX-P55VT30Y, Harmony Elite
|
||||
nbu001
Guld medlem Oprettet: 25-August-2004 Sted: CPH, DK Status: Offline Point: 890 |
Sendt: 09-Juli-2006 kl. 14:11 | |||
Hi Thomas Hos ComputerUniverse (http://www2.computeruniverse.net/default.asp) har jeg købt to - tre gange, og de tog imod Visa. De er måske ikke de allerbilligste, med de er i hvert tilfælde seriøse! /Nils |
||||
|
||||
Deathrow
Bruger Oprettet: 28-Juni-2004 Status: Offline Point: 188 |
Sendt: 09-Juli-2006 kl. 14:44 | |||
Klart visa, frem for efterkrav!
|
||||
~>Deathrow<~
|
||||
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Sendt: 09-Juli-2006 kl. 15:47 | |||
Ja, de var gode - men er de blevet noget dyre i fragt. Et lille kamera er måske ok, men en recorder koster let 50-70 Euro i fragt nu og så er besparelsen ligesom ædt væk. /Lars
Redigeret af Lars - 09-Juli-2006 kl. 15:51 |
||||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||||
Vendel
Super bruger Oprettet: 01-April-2004 Status: Offline Point: 423 |
Sendt: 09-Juli-2006 kl. 16:39 | |||
Så meget dyre er de nu heller ikke. 40 Euro for en recordere. OK det er måske 10 Euro mere end nogle af andre, men til gengæld har jeg fået differencen retur, da de satte prisen ned ugen efter jeg jeg modtog den, bare ved at sende dem en venlig mail. |
||||
PV
|
||||
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Sendt: 09-Juli-2006 kl. 18:15 | |||
Nej, prisen på transport afhænger af vægten. Det er 49 euro for en Panasonic EH65, og 65 euro for en Sony HX1010. Blot for at tage nogle andre eksempler. Tidligere kostede alle pakker 20 euro (nu 22) men så skiftede de kurer 65 euro = ca. 500 kr (!) /Lars |
||||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||||
Vendel
Gæst |
Sendt: 09-Juli-2006 kl. 20:13 | |||
Hej Lars.
Ja jeg må jo nok give dig ret. Bare det at vægten på f.eks. recorderen ændres med 100g(+i evt ndpakning), så stiger/falder forsendelsen med helt vandvittig. Det ser ud til at nogle kan blive sendt for 22 Euro, mens andre for 65 Euro eller måske mere. |
||||
digitalt.tv
Guld medlem Oprettet: 27-November-2005 Status: Offline Point: 719 |
Sendt: 09-Juli-2006 kl. 23:46 | |||
Jeg ved ikke om www.medianess.de har mulighed for visa for danske kunder pt. men jeg fik fin service ved en handel med dem for et par år siden er det vel. Nå kan se på ældre indlæg at det ikke fungerer med visa til Danmark hos dem. mvh. Johnny Redigeret af digitalt.tv - 09-Juli-2006 kl. 23:51 |
||||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |