recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Netværk
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Parasound forhandler?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Parasound forhandler?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
André S Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-December-2013
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 745
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér André S Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Parasound forhandler?
    Sendt: 08-Juli-2014 kl. 10:14
Er der nogen andre Parasound forhandler der ude ud over CSN-Teknik
Og nu i er her hvad synes i om Parasound Halo A51 og A31 til prisen?
Eller er der noget andet i heller vil smide 25-40kilo efter af effekt blokke.
Jeg nysgerrig så jeg har nogen priser at samligne med.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2014 kl. 10:21
Google siger der er to. Den anden er Tekni-fi
Til top
Leviathan.jk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-April-2009
Sted: Købrnhavn
Status: Offline
Point: 823
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Leviathan.jk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2014 kl. 11:34
Tapeconnection forhandler også Parasound. Parasound er kendt for god byggekvalitet og gode komponenter. Deres watt-opgivelser er også meget konservative og de kan rent faktisk præstere, hvad de skriver. Lyd er altid en smagssag, men det jeg har hørt (de har lavet mange effektrofstærkere) vil jeg kalde det til den varme side af neutral.
Samsung SP-A900B, Screen Excellence Slim, Procella P6, Procella P10, Anthem AVM 50v, Anthem PVA-5, Denon DVD-3800BD, Samsung BD-F8900
Til top
André S Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-December-2013
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 745
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér André S Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2014 kl. 12:10
Havet sgu helt glemt tapeconnection..
De giver sgu også god service.

Jamen jeg har også været glad for lyden i den A31 jeg har hørt og den har masser af Power.
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Marts-2011
Status: Offline
Point: 4420
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2014 kl. 12:24
Off-topic: Emnet bør nok ikke ligge i "Netværk" - medmindre Parasound har nogle vilde connectivity-muligheder :)

On-Topic: B&W er kendt for at være lidt hårde ved forstærkerne, så vær sikker på, at du vælger en amp der er stabil ned i 2 ohm.
Dette ville nok være min første-prioritet: http://earthquakesound.dk/home-audio/forstaerkere/cinenova-grande.aspx

Mulighed for brokobling hvis man, som jeg, vil være helt sikker på man har nok effekt til rådighed.
Til top
André S Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-December-2013
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 745
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér André S Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2014 kl. 12:52
Ved fandme ikke hvorfor den hopper over på Netværk
Det beklager jeg endnu engang. Jeg gik bare ind og oprettet et "nyt forum" synes ikke jeg fik mulighed for at vælg.

Ved godt de dykker ned i nogen uhyggelige Ohm men er det når man beder den om at gå dybt? Tænker bare om det kan undgås nu når de bliver brugt til surround den kommene Diamond bio
Og de så bliver sat til 80hz. Da jeg har 2 stk DB1 som tager sig af de dybe freq
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Marts-2011
Status: Offline
Point: 4420
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2014 kl. 13:52
http://www.stereophile.com/content/bw-802d-loudspeaker-measurements

Har kun lige skimmet det, men det ser ud til, at det er op gennem mellemtonen også. Parasound kan sikkert også klare det.
Til top
André S Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-December-2013
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 745
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér André S Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2014 kl. 13:55
Ja jeg vil da håbe den kan klare det vil være lidt surt vis ikke, da den koster ca.40-45kilo vejl. Efter hvad jeg husker.

Men takker for hjælpen...
Kan det passe du har JBL?
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Marts-2011
Status: Offline
Point: 4420
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2014 kl. 14:03
Oprindeligt skrevet af André S André S skrev:

Ja jeg vil da håbe den kan klare det vil være lidt surt vis ikke, da den koster ca.40-45kilo vejl. Efter hvad jeg husker.

Men takker for hjælpen...
Kan det passe du har JBL?
Der er desværre ikke altid en korrelation mellem pris og kvalitet - specielt ikke indenfor Hifi!

Det kan godt passe ja :)
Til top
André S Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-December-2013
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 745
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér André S Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2014 kl. 14:08
Det regnet jeg heller ikke med men med det ry Parasound har, tænkte jeg man ikke vil gå galt i byen med det.
Men ud over parasound havet jeg også tænkt på NAD's nye Master Serie M22 2-kanals blokke.


Er det Pro modellerne? Og vis ja hvor kan de købes henne? Kunne være meget intrassant at prøve dem en dag man fik pladsen til det.
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Otto J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2014 kl. 17:03
Oprindeligt skrevet af André S André S skrev:

Det regnet jeg heller ikke med men med det ry Parasound har, tænkte jeg man ikke vil gå galt i byen med det.

Lydkvalitet bliver der nok aldrig universel enighed om, men selve dét at trække B&W'erne tror jeg ikke ret mange vil bestride at Parasound kan håndtere.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu