recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TV i Dragør (parabol eller???)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

TV i Dragør (parabol eller???)

 Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2014 kl. 07:20
Hej igen.

Ja det kan du, hvis din parabol er stor nok. Som tidligere skrevet, er det bekrætet at man kan modtage fra  en sidelope hvis man bor på en linie fra Østsjælland over VestSverige og op til SydNorge. Jeg har ikke selv læst rapporter fra Amager men vil tro at det vil være muligt på enten en alm. 140 cm parabol eller evt en 120 cm dyr kvalitet parabol.

Jeg ved ikke hvor stor din nuværede parabol er. Men du kunne starte med at dreje din nuværede parabol over til 28,2ø og se hvad du kan modtage på denne. Få en ide om hvad du kan modtage på en 80 cm, eller om det kræver en 90 cm.

Hilsen Carsten.
Til top
myatix Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 28-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 45
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér myatix Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2014 kl. 09:38
Tak Carsten... :) Jeg prover!
Til top
TBC1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Februar-2009
Status: Offline
Point: 1972
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TBC1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2014 kl. 10:32
Oprindeligt skrevet af myatix myatix skrev:

Oprindeligt skrevet af TBC1 TBC1 skrev:

 
Jeg modtager eller stadig så glimrende Sky-TV (2200 Kbn N). Der er så vidt jeg har opdaget ingen af de væsentlige TV-kanaler ud over BBC kanalerne der mangler i DK med almindelig størrelse parabol. På betalingsplatformen er alle betydelige kanaler på transpondere der fint kan modtages i DK.

Hvis man har en router med VPN-client er der også masser af on-demand indhold, inkl. det fra BBC, tilgængeligt via Sky-HD boksen. Så det spiller såmænd stadig fint med de kodede betalingkanaler.

Hej TDC1,

Tak for din svar...

Hvilken størrelse parabol bruger du til at hente SKY-TV i KBH N?

Hvordan oprettet du din aftale med Sky? Igennem en Sky-TV leverandør eller igennem en venne i england?

På forhånd tak!!!
Beklager det sene svar, ser først beskeden nu. Håber du har fundet en løsning, men ellers
 
1. 100 CM parabol (60+ burde gøre det)
2. Igennem ven i England (han abbonerer for mig)
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 234
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu