|
Hjælp til soundbar |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
mtange ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-Marts-2010 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 499 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-Juli-2014 kl. 14:36 |
Hej med jer,
Jeg er på udkig efter en god soundbar, og måske har jeg valgt det forkerte forum :) Jeg har ikke voldsomt meget plads, og har derfor valgt af sælge mine stander højttalere. Det vigtigeste er at den skal være god til musik, men selvfølgelig også fungere som ekstra højttaler til tv'et. Jeg har kigget på disse 2 modeller: Samsung HW-H751 http://www.samsung.com/dk/consumer/tv-home-theatre/wireless-sound/soundbar/HW-H751/XE Monitor Audio ASB-2 http://www.monitoraudio.co.uk/products/asb-2-range/asb-2/ Nogen der kan komme med fornuftige input, eventuelt andre modeller ? Mvh Mikkel |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7138 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kik på sonos playbar. Den kan man lytte til i hifiklubben.
Har den selv er er meget tilfreds. |
|
![]() |
|
mtange ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-Marts-2010 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 499 |
Tak for input Hansie, jeg cykler forbi HFklubben på vej hjem.
|
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3792 |
Når så du er der, så gør dig selv den tjeneste at lytte til b&w's panorama..
Har den selv og stod indsamle valg som dig og her overbeviste b&w mig - markant |
|
![]() |
|
Hejsa, jeg var nede og høre både Sonos og Panorama 2, og hold da **** hvor spillede Panorama 2 vildt godt. Sonos playbar var også god, men der var virkelig power i panorama !
Tror Panorama ligner en vinder :) Bromberg5 har du overvejet at sætte en ekstern sub på den ? |
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3792 |
Jeg har en sub på faktisk. En b&w asw610, som jeg varmt kan anbefale.
Jeg er gået fra surround til den. Den giver ikke oplevelse af fuld surround oplevelse, det må man ikke tro, men det giver altså stadig et fedt lydbillede.. Og faktisk også et diffust lydbillede. Jeg bruger min til alt lyd faktisk og er ikke skuffet. |
|
![]() |
|
Det er bestemt - jeg køber en B&W Panoroma 2 i weekenden, var nede og høre den igen i dag og den spiller virkelig fremragende :)
|
|
![]() |
|
Hvis budgettet er til det så skal den da have en sub til:-) en asw608 er tit til at få til en god pris brugt..
Men glæder mig til at høre om dine oplevelser:-) |
|
![]() |
|
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
Når du er oppe i den prisklasse, bør du altså også give Monitor Audios bud en chance.
|
|
![]() |
|
Hej Ukke,
Har du hørt soundbaren fra Monitor Audio spille ? Men kan umiddelbart kun købe den to steder i DK, og det er ikke lige i nærheden af mig. Jeg har selv læst flere gode anmeldelser af den, og det eneste der får lidt kritik er betjeningen af den. Mikkel |
|
![]() |
|
nitrotg ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1366 |
Nogen der ved hvordan panoroma'en klare sig til film.. Står også og skal have en soundbar, men min bliver brugt mere til film end musik..
|
|
![]() |
|
Sbht ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 507 |
Jeg kan klart anbefale Panorama 2, jeg købte den som en midlertidig løsning for over et år siden, men den hænger stadig i stuen under fladskærmen. Nogen har behov for MEGET bass og tilslutter en sub, jeg synes den gør det ganske fint uden en sub, men det er jo altså efter temperament :-D
Men Panorama 2 gør det rigtig godt i film :-) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |